موبایل

وان‌پلاس 7T با دوربینی سه‌گانه و نمایشگری پیشرفته معرفی شد

شرکت وان‌پلاس در جریان کنفرانسی اختصاصی در کشور هند از محصولات جدید خود از جمله گوشی هوشمند وان‌پلاس 7T پرده برداشت. محصولی که نسبت به مدل قبلی، از پردازنده‌ای قوی‌تر، دوربینی پیشرفته‌تر و نمایشگری با کیفیت بالاتر بهره می‌برد و از فناوری شارژ 30 واتی نیز پشتیبانی می‌کند.

معرفی این گوشی را ابتدا با دوربین آن آغاز می‌کنیم؛ در وان‌پلاس 7T از دوربین سه‌گانه استفاده شده که به یک سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی مجهز شده است. اما این سنسور از دیافراگم روشن‌تری (f1.6) بهره می‌برد. سنسور دوم نیز از نوع تله‌فوتو بوده وبه رزولوشن 12 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 2 برابری مجهز شده و بالاخره سنسور سوم نیز از رزولوشن 16 مگاپیکسلی برخوردار و از نوع التراواید است. دامنه دید این سنسور حدود 117 درجه عنوان شده است.

دوربین وان‌پلاس 7T از قابلیت Nightscape و اسلوموشن با سرعت 960 فریم بر ثانیه و با رزولوشن 720p بهره می‌برد.

شرکت وان‌پلاس در این گوشی از نمایشگر 6.55 اینچی فلوید امولد استفاده کرده که از نرخ رفرش 90 هرتزی و نسبت ابعاد 20:9 برخوردار است. در قسمت بالایی نمایشگر نیز شاهد بکارگیری یک سنسور 16 مگاپیکسلی هستیم.

همچنین نمایشگر وان‌پلاس 7T از قابلیت HDR10+ پشتیبانی می‌کند که میزان رزولوشن آن نیز برابر با 1080p و حداکثر روشنایی آن نیز 1000 نیت عنوان شده است. در این گوشی از یک باتری 3800 میلی‌آمپری استفاده شده که به لطف پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی، مدت زمان پر شدن شارژ باتری، حدود 23 درصد بیشتر شده است. گفتنی است حدود یک ساعت زمان می‌برد تا شارژ دستگاه از صفر به 70 دردصد برسد.

بدنه پشتی وان‌پلاس 7T با محافظ سه‌بعدی گوریلا گلش پوشانده شده که البته این محافظ در قسمت جلویی نیز استفاده شده است. از دیگر مشخصات این گوشی نیز می‌توان به اندروید 10 و پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس اشاره کرد.

این گوشی با رم 8 گیگابیتی و دو ظرفیت حافظه داخلی 128  و 256 گیگیابایتی عرضه خواهد شد. این گوشی با قیمت پایه 600 دلار به فروش خواهد رفت.

وان‌پلاس 7T با دوربینی سه‌گانه و نمایشگری پیشرفته معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا