اپل

آیفون نجات یافته از کف رودخانه پس از 15 ماه هنوز سالم است!

ممکن است شما هنگام غواصی در دریا و رودخانه با هرچیزی برخورد کنید. طی چند سال اخیر گوشی‌های هوشمند هم به کشفیات غواصان از کف دریاها و رودخانه‌های اضافه شده‌اند و یافتن آنها دیگر در صدر اخبار قرار نمی‌گیرند، البته در صورتی که آیفون غرق شده پس از 15 ماه ماندن زیر آب هنوز سالم نمانده باشند.

زمانی که یکی از بلاگرهای معروف یوتیوب در حال غواضی در زیر رودخانه کالیفرنیا برای یافتن گنج بود، با یک آیفون مواجه شد. البته این اتفاق خیلی هم تعجب آور نبود البته تا زمانی که آیفون به شارژ متصل نشده بود. پس از اتصال آیفون به شارژر این بلاگر با صحنه عجیب روشن شدن آیفون مواجه شد. اما عجیب‌ترین نکته ماجرا این است که طبق بررسی‌ها این آیفون 15 ماه پیش داخل آب افتاده است.

«اریکا بنت» بلاگر معرفو یوتیوب است که برای یافتن گنج‌ معمولا زیر آب مشغول فیلمبرداری است و ویدیوهای خود را در چنل خود با نام «Nugget Noggin» منتشر می‌کند. طبق گزارش‌ها بنت این آیفون را در عمق 3 متری رودخانه کالیفرنیا پیدا کرده و طبق گفته‌های او گوشی درون یک جلد مشکی قرار داشته است.

او تصمیم گرفت برای بررسی بیشتر آیفون را به خانه بیاورد. اریکا پس از اتصال گوشی به شارژ متوجه سالم بودن آیفون شد. او پس از قرار دادن سیم کارت این گوشی داخل یک گوشی دیگر توانست صاحب اصلی گوشی را از طریق مخاطبین داخل سیم کارت پیدا کند و در نهایت موفق شد با صاحب اصلی آیفون غرق شده صحبت کند. اما این مکالمه آغاز یک ماجرای بسیار عجیب‌تر شد چراکه صاحب آیفون ادعا می‌کند که این اتفاق 15 ماه پیش رخ داده است.

کیس ضدآب راز ماجرا

این زن میانسال که حالا یک آیفون تازه خریداری کرده، از دیدن آیفون قدیمی خود بسیار خوشحال است چراکه می‌تواند دوباره به تمامی تصاویر یادگاری و پیام‌های قدیمی خود دسترسی داشته باشد. این اتفاق تنها به دلیل استفاده این زن از یک کیس ضدآب برای آیفون اتفاق افتاده است.

منبع: تایمز

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا