سامسونگ

سامسونگ و رونمایی از گوشی گلکسی A70s با دوربین 64 مگاپیکسلی

پس از انتشار خبرها یا بهتر بگوییم شایعات فراوان، بالاخره گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی A70s برای علاقمندان به این برند کره‌ای معرفی شد.

ویژگی بارز این گوشی، سنسور دوربین 64 مگاپیکسلی GW1 است که در قسمت پشتی بدنه تعبیه شده است. نمایشگر این گوشی از ابعاد 6.7 اینچی سوپرامولد فول اچ‌دی پلاس بهره می‌برد و علاقمندان به عکس‌های سلفی می‌توانند با کمک دوربین 32 مگاپیکسلی تعبیه شده در قسمت جلویی گوشی، عکس‌های سلفی باکیفیتی را ثبت کنند.

حسگر اثر انگشت نیز در زیر نمایشگر جای گرفته است. گلکسی A70s از یک دوربین سه‌گانه بهره می‌برد که سنسور نخست از رزولوشن 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8، سنسور دوم از رزولوشن 8 مگاپیکسلی با رزولوشن f/2.2 و سنسور سوم نیز از رزولوشن 5 مگاپیکسلی عمیق برخوردار است. این دوربین قادر به ضبط ویدیوهای 4K با نرخ 30 فریم بر ثانیه است.

گلکسی A70s سامسونک معرفی شد

در دل بدنه این گوشی نیز، چیپست اسنپدراگون 675 جای گرفته و از حافظه داخلی 128 گیگابایتی در گلکسی A70s استفاده شده است. این گوشی در دو نسخه مجهز به رم‌های 6 یا 8 گیگابایتی عرضه خواهد شد. یک باتری 4500 میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز را به رگ‌های این اسمارت‌فون تزریق می‌کند و از فناوری شارژ سریع 25 واتی نیز بهره می‌برد.

قیمت پایه این گوشی یعنی مدل مجهز به رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی برابر با 410 دلار تعیین شده و مدل مجهز به رم 8 گیگابایتی نیز برابر با 440 دلار تعیین شده است. عرضه این گوشی از امروز در کشور هندو برخی دیگر از بازارهای بزرگ آسیایی آغاز شده اما همچنان اخبار دقیقی در رابطه با عرضه جهانی آ70اس منتشر نشده است.

منبع: جی‌اس‌ام آرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا