آمازون

محصول جدید آمازون معرفی شد؛ نمایشگر هوشمند اکو شو 8

شرکت آمازون از یک نمایشگر هوشمند جدید به نام اکو شو 8 پرده برداشت که به دستیار صوتی الکسا مجهز شده است.

این نمایشگر از یک نمایشگر 8 اینچی بهره می‌برد و به گفته آمازون، از لحاظ دسته‌بندی، بین مدل اکو شو 10.1 اینچی و اکو شو 5 اینچی جای می‌گیرد. با این محصول، تعداد نمایشگرهای هوشمند آمازون به 3 دستگاه lمی‌رسد که البته باید در کنار این مدل‌ها، اکو اسپات را نیز اضافه کنیم که از قابلیت‌های کمتری نسبت به سایر مدل‌ها برخوردار است.

آمازون در این محصول از نمایشگری با رزولوشن اچ‌دی استفاده و امکان پوشاندن دوربین جلویی را نیز برای کاربران فراهم کرده است. طبق گفته آمازون، در این نمایشگر از اسپیکرهایی با عملکردی مشابه به اسپیکرهای نمایشگر اکو شو 10.1 اینچی بکار رفته است.

اکو شو 8 آمازون

از جمله ویژگی‌های نرم‌افزاری این محصول می‌توان به Drop in all one اشاره کرد که امکان برقراری تماس‌های ویدیویی یا صوتی گروهی را برای تمامی‌اعضای خانواده فراهم می‌کند. ناگفته نماند که تمامی‌افراد می‌بایست برای استفاده از این قابلیت، از یکی از دستگاه‌های اکو استفاده کنند.

 

آمازون اعلام کرده که قابلیت FreeTime نیز که حاوی انواع بازی‌ها و محتواهای مختلف است، به زودی به دستگاه‌های اکو شو اضافه خواهد شد. اکو شو 8 با قیمت 129 دلار به دست خریداران خواهد رسید و پیش‌فروش آن نیز از امروز آغاز شده است.

منبع: ورج

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا