آمازون

پیش‌بینی‌ها و انتظارات از رویداد سخت‌افزاری آمازون

شرکت آمازون قصد دارد فردا سوم مهرماه رویداد سخت‌افزاری خود را برگزار کند و انتظارات می‌رود در این مراسم شاهد معرفی محصولات و البته سرویس‌های جدیدی از طرف این شرکت باشیم. آمازون سال گذشته نیز چنین رویدادی را برگزار کرد و طی آن نزدیک به 70 سرویس و محصول جدید را معرفی کرد که آمازون اکو و فایر تی‌وی نیز در بین آنها بودند.

از آنجایی که آمازون تنها شرکتی است که از لو رفتن محصولاتش قبل از رونمایی جلوگیری می‌کند، نمی‌توان با قطعیت راجع به محصولاتی که قرار است فردا رونمایی شوند صحبت کرد. اما از آنجایی که شرکت از خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای متعددی برای حضور در این مراسم دعوت کرده احتمال می‌‌رود فردا شاهد محصولات مهمی باشیم. در ادامه قصد داریم به احتمالات و انتظارات از مراسم فردا بپردازیم.

احتمال زیاد: دستگاه‌های اکو و محصولات رینگ

رویداد سخت‌افزاری آمازون
محصولات اکو و رینگ که در مراسم سال گذشته معرفی شدند

سال گذشته آماوزن نسل جدید اکو دات، اکو پلاس و اکو شو را در مراسم سپتامبر معرفی کرد. تنها دیوایسی که در این مراسم رونمایی نشد، آمازون اکو استاندارد بود بنابراین این احتمال وجود دارد در مراسم فردا شاهد رونمایی از نسل جدید این اسپیکر هوشمند باشیم. همچنین اکو اسپات هم یکی از احتمالات این مراسم است.

یکی دیگر از محصولاتی که ممکن است در رویداد فردا شاهد باشیم، ایربادهای مجهز به الکسا است که از مدت‌های پیش اخباری راجع به آن منتشر شده بود. طبق گزارش‌ها این ایرباد قادر است مسافت، کالری مصرفی و مسیر کاربر را نظارت کند. این دیوایس اولین محصول آمازون خواهد بود که قادر است مستقیما فعالیت‌های ورزشی و روزانه کاربر را تحت نظارت قرار دهد. همچنین در گزارش سی‌ان‌بی‌سی آمده که آمازون به دنبال معرفی نسخه بزرگتر و قدرتمندتر آمازون اکو به منظور تولید حجم صدای بیشتر است.

آماون رینگ (Ring) که نوعی آیفون تصویری و بخشی از محصولات امنیتی آمازون محسوب می‌وشد، سال گذشته در مراسم آمازون رونمایی شد و طبق پیش‌بینی دیجیتال ترندز در مراسم امسال هم شاهد حضور دوباره این محصول خواهیم بود.

عجیب‌ترین محصول سال گذشته آمازون هم مایکروویو با قابلیت اتصال به دیوایس‌های اکو بود. بعید است امسال هم آمازون با یک محصول غیرمنتظره روی صحنه بیاید اما این احتمال هم هست که در جریان رویداد سخت افزاری فردا شاهد روبات چرخ دار جدید امازون باشیم که از مدت‌ها پیش اخباری راجع به آن شنیده می‌شد.

احتمال کم: محصولات و سرویس‌های فایر تی‌وی و فایر تبلت‌ها

رویداد سخت‌افزاری آمازون

فایر تی‌وی بخش مهمی از مراسم سال گذشته آمازون را تشکیل داد. آمازون سال گذشته سرویس‌ها و محصولات متنوعی در بخش قایر تی‌وی رونمایی کرد. حال این احتمال ضعیف همچنان هست که آمازون نسخه ارتقاء یافته محصولات فایر تی‌وی را در مراسم فردا رونمایی کند. شاید هم از یک نسل کاملا جدید از سری محصولات فایر تی‌وی رونمایی شود.

بعید است در مراسم امسال اخباری راجع به فایر تی‌وی کیوب (Fire TV Cube) بشنویم چراکه نسخه جدید این محصول همین چند هفته پیش در رویداد ایفا 2019 معرفی شد.

این احتمال وحود دارد که آمازون از توسعه سرویس پرایم ویدیو در این مراسم خبری منتشر کند و حتی امکان دارد از محتوا و شبکه‌های جدید برای این سرویس رونمایی کند چراکه اپل و دیزنی به تازگی سرویس‌های استریم ویدیویی خودشان را معرفی کرده‌اند و آمازون هم نمی‌خواهد از رقبای سنتی خود جا بماند. با این حال اطلاعات کمی راجع به سرویس پرایم ویدیو آمازون در دسترس است.

از دیگر محصولی که امکان دارد در این مراسم شاهد باشیم، تبلت‌های سری فایر است. دو سال از معرفی تبلت مدل Fire HD 10 می‌گذرد و احتمال دارد نسخه جدید آن فردا معرفی شود.

دور از انتظارها: نسل جدید کیندل‌ها

اما یکی از مسائلی که آمازون همیشه روی آن اصرار دارد، جدا کردن مراسم معرفی محصولات اکو و فایر از مراسم معرفی کیندل‌ها است و هیچ دلیل خاصی برای تغییر عقیده آمازون برای مراسم فردا هم وجود ندارد. نسخه جدید آمازون کیندل و کیندل Oasis اوایل امسال رونمایی شدند و کیندل محبوب Paperwhite هم سال گذشته معرفی شد. بنابراین نباید انتظار داشته باشیم در رویداد سخت‌افزاری فردا خبری از کیندل‌های آمازون بشنویم.

رویداد سخت‌افزاری آمازون چهارشنبه سوم مهرماه برگزار می‌شود

منبع: ورج

‫2 دیدگاه ها

  1. سلام به همه دوستان
    مشاوره رایگان در زمینه استارت آپ ها
    طراحی اپلیکیشن
    طراحی سایت
    ایده پردازی
    و…
    در خدمتتون هستیم.
    هاست الف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا