بازی

برترین بازی های آنلاین و چندکاربره برای کامپیوتر در سال 2019

امروزه بازار کنسول‌های بازی بسیار داغ پیگیری می‌شود و شرکت‌ها هر روز جدیدترین بازی‌های خود را برای کنسول‌ها (پلی‌استیشن، ایکس‌باکس، نینتندو و …) عرضه می‌کنند و از طرف دیگر تولیدکنندگان کنسول نیز همواره دستگاه جدید و به‌روز خود را برای طرفداران عرضه می‌کنند. اما در این میان کسانی هستند که هنوز به کامپیوترشان وفادارند و مانیتور خود را به هیچ کنسولی ترجیح نمی‌دهند. خبر خوب برای این دسته از افراد اینکه در این مطلب قصد داریم 15 بازی را که قابلیت انجام به صورت آنلاین و البته چند کاربره دارند به شما معرفی کنیم تا شاید اینگونه شما را به ادامه استفاده از کامپیوتر تشویق کنیم. این لیست شامل برترین بازی‌ های آنلاین برای کامپیوتر است که می‌توانید به‌صورت آنلاین، دو نفره و یا چند نفره بازی کنید.

برگزیدگان چهارمین دوره جشنواره بازیسازان مستقل ایران

Grand Theft Auto V Online

برترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

کمتر کسی در دنیا هست که اهل بازی‌های کامپیوتری بوده و نام این بازی را حداقل یکبار نشنیده باشد. بازی محبوب GTA نسخه آنلاین خود را برای اولین بار در سال 2013 منتشر کرد و امروز به یکی از برترین بازی‌های چند نفره آنلاین تبدیل شده است. افراد در این بازی می‌توانند با دیگر کاربران آنلاین درون شهر همکاری کنند و شهر را به مرز جنون بکشانند.

در این بازی شما می‌توانید آزادانه دور دنیا بچرخید و با دیگر افراد تیم تشکیل داده و ماموریت‌های مختلف انجام دهید. تعقیب و گریز با ماموران پلیس و سرقت گروهی از بانگ از جمله ویژگی‌های جذاب این بازی به صورت مولتی پلیر و آنلاین است.

Path of Exile

برترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

بازی محبوب Path of Exile در سبک ایفای نقش (RPG) طراحی شده و در بازی شما باید با موجودات عجیب و غریب و غول پیکر مبارزه کنید و یک سیستم پیچیده و خطرناک را با نشانه‌گیری‌های دقیق خود نابود کنید. این بازی زمانی که آن را به صورت دو نفره انجام می‌دهید خیلی جذاب‌تر و هیجان انگیزتر می‌شود. زمانی که موجودات نزدیک هم جمع می‌شوند، شما باید مختصات دقیق آنها را انتخاب و با موشک به آنها شلیک کنید.

نوجوان 16 ساله، برنده جام جهانی بازی فورتنایت

Rocket League

برترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

سومین بازی محبوب لیست ما بازی مشهور و پرطرفدار راکت لیگ است. بازی راکت لیگ یکی از بازیهای بسیار محبوب در سبک هیجان و ورزش است. این بازی البته آنقدرها هم که فکر می‌کنید ورزشی نیست. در این بازی شما یک خودرو جنگی را کنترل می‌کنید و باید به هر وسیله ممکن جلو گل زدن  و امتیازگیری حریفتان را بگیرید. این بازی یکی از محبوب‌ترین بازیهای آنلاین و مولتی پلیر بر روی کنسول‌های گیمینگ و کامپیوتر است.

این بازی با ترکیب دوتیم یک نفره تا حداکثر دو تیم 4 نفره (مجموعه 8 نفر) انجام می‌شود و هیجان بازی زمانی که با دیگر دوستانتان به صورت آنلاین همکاری می‌کنید بی‌نهایت جذاب و لذت‌بخش است. هرچه همکاری‌هایتان ادامه پیدا کند، تیم شما کم کم پیشرفت کرده و می‌تواند در لیگ‌های بالاتر با دیگر تیم های آنلاین به رقابت بپردازد.

Warhammer: Vermintide 2

برترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

این بازی یکی از جذاب‌ترین بازی‌های شخص اول در دنیا محسوب می‌شود که در سبک جنگی و تخیلی ساخته شده است و هیجان و تاثیر قابل توجهی نیز روی افراد دارد.

اتومبیل‌های خودران اوبر به دالاس رسیدند

بهتر است vermintide 2 به صورت چند نفره و آنلاین بازی شود چراکه این بازی یکی ازبهترین بازی‌های مولتی پلیر آنلاین دنیا است. شما می‌توانید حداکثر 3 نفر را برای بازی همزمان انتخاب کنید و مراحل جذاب و نفس‌گیر را گروهی پشت سر بگذارید.

Sea of Thieves

برترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

این بازی محبوب نمونه خوبی از شکست خوردن، شروع دوباره و بازگشت به اوج طی چند سال متوالی است. بازی محبوب Sea of Thieves را می‌توانید به صورت چهار نفره و آنلاین انجام دهید و طی آن یک کشتی را مدیریت کرده و در آب‌های دریای کارائیب به جستجو، ماجراجویی و حتی مبارزه بپردازید.

چه رازی در محبوبیت جهانی اپلیکیشن تیک‌تاک نهفته است؟

در گذشته این بازی به نحوی بی هدف طراحی شده بود و انگیزه‌ای برای بازیکن به وجود نمی‌آورد اما در نسخه جدید شما می‌توانید با چالش‌های ناتمام و پیچیده مواجه شوید. در بازی شما با موجودات عجیب و غریب دریایی مواجه می‌شوید و حتی می‌توانید کشتی‌ و خدمه دیگر بازیکنان را تساحب کنید.

Dying Light: Enhanced Edition

برترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

چند سالی از عمر این بازی می‌گذرد اما Dying Light همچنان ویژگی‌هایی را در زمینه بازی آنلاین مولتی پلیر ارائه می‌دهد که دیگر بازی‌ها قادر به ارائه آنها نیستند. بله داستان بازی خیلی قوی نیست، اما حرکات پارکور مانند درون خیابان‌هایی که دیگر تبدیل به جنگل شده و زامبی‌ها در نقطه نقطه آن وجود دارند، هیجان کافی را به شما منتقل می‌کند.

شما می‌توانید  تمامی مراحل بازی را به صورت چند نفره پشت سر بگذارید و در این میان چالش‌هایی هم در طول مسیر به شما پیشنهاد می‌شود که با انتخاب آنها، با دیگر کاربران آنلاین به رقابت می‌پردازید. ضمنا نسخه جدید این بازی از گرافیک بهتری برخوردار است.

Monster Hunter: World

برترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

این بازی جذاب به شما این امکان را می‌دهد که با کمک دوستان در مکانی شبیه به پارک ژوراسیک به تعقیب و شکار دایناسورها بپردازید. البته این موجودات فقط شبیه به دایناسور هستند و در اصل موجوداتی خطرناک با قابلیت تغییر شکل هستند. در طول بازی هر اتفاق غیرمنتظره‌ای ممکن است رخ دهد. ممکن است هنگام شکار یک موجود مخوف دیگر وارد صحنه نبرد شده و حتی امکان دارد زمین زیر پاهایتان ناگهان دهان باز کند.

در این بازی شما می‌توانید از سلاح‌های مختلف بهره ببرید. برای مثال در حالی که شما از سلاح‌های دوربرد استفاده می‌کنید، دوستانتان با استفاده از شمشیر و تبر به مبارزه مستقیم می‌پردازند. این بازی هم یکی از محبوب ‌ترین بازی ‌های آنلاین 2019 برای کامپیوتر است.

آیا این عکس متعلق به آیپد پرو سه دوربینه اپل است؟

A Way Out

برترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

این بازی نفس گیر که طی آن شما باید با تصمیات ریسکی و خطرناک خود راهی برای خروج از زندان پیدا کنید، توسط شرکت Hazelight ساخته شده است. وقتی بازی را شروع می‌کنید کم کم متوجه می‌شوید تنها راه جذاب شدن بازی همین داستانی است که شرکت برای خروج از این زندان انتخاب کرده.

شما می‌توانید این بازی هیجان انگیز و ماجراجویانه را به صورت آنلاین و دو نفره اجرا کنید که طی آن شما و دوستتان، دو زندانی را که بی سروصدا یک باند را تشکیل داده‌اند کنترل کرده و آنها را به خارج از زندان هدایت کنید. A Way Out یکی از مرموزترین و نفسگیرترین بازی‌ های آنلاین کامپیوتر در سال 2019 محسوب می‌شود.

Divinity: Original Sin 2

بازی دو نفره آنلاین کامپیوتر

اگر شما هم به دنبال یک بازی مدل نقش آفرینی (RPG) هستید که بتوانید آن را به صورت کمپین هم اجرا کنید، پاسخ شما Original Sin 2 است. original Sin 2 یکی از برترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر در سال 2019 است و به جرات می‌توان گفت این بازی بهترین بازی نقش آفرینی مولتی پلیر دنیا است که برای کامپیوتر عرضه شده است.

زمان عرضه اندروید 10 برای گوشی‌های اندرویدی

این بازی را 4 کاربر در گروه‌های دو نفره می‌توانند به صورت همزمان انجام دهند و در دنیای بزرگ Divinity به گشت وگذار و ماجراجویی بپردازند. برای اینکه شانس زنده ماندنتان بیشتر شود بهتر است نزدیک به هم تیمی خود بمانید و مشکلات و چالش‌ها را با کمک یکدیگر حل کنید.

نه فقط نسخه کامپیوتر این بازی بلکه تمامی نسخه‌های عرضه شده از این بازی برای سیستم‌عامل‌های مختلف را می‌توان برترین بازی در سبک نقش آفرینی دانست.

Streets of Rogue

برترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

این بازی در عین سادگی از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است و شما باید نقش افراد مختلف مثل زامبی وحشی، سارق بانک یا موجودات کوچک با قابلیت تغییر شکل را ایفا کنید و در این شهر خشن با اتفاقات و احتمالات متنوع روبرو شوید. جالب اینکه شما می‌توانید این بازی لذت بخش را به صورت چند نفره هم اجرا کنید.

Crawl

برترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر

بازی Crawl طوری طراحی شده که تشخیص دوست و دشمن تقریبا غیرممکن است چراکه در برخی مراحل بازی را باید با کمک دیگر بازیکنان انلاین پشت سر بگذارید و در عین حال در انتهای بازی تنها یک قهرمان وجود دارد. نقشه بازی در یک قلعه خلاصه می‌شود که شما نقش شخیصت قهرمان را ایفا می‌کنید و دیگر بازیکنان آنلاین که تعداد آنها حداکثر سه نفر است، به صورت روح ظاهر می‌شوند و با قدرت‌های جادویی قصد دارند شما را متوقف کنند. هرکدام از این روح‌ها که موفق شود شما را به دام بیاندازد، تبدیل به شخصیت قهرمان شده و این چرخه تا پایان بازی ادامه دارد.

نمایشگر خانگی 16K سونی با قیمت‌های میلیون دلاری معرفی شد

Overcooked

بازی های مولتی پلیر کامپیوتر

اگر به جنگ خونریزی علاقه ندارید ما بازی شیرین و جذاب Overcooked را به شما معرفی می‌کنیم. در این بازی 1 تا 4 بازیکن وظیفه کنترل آشپرخانه را به عهده دارند و هرکدام نقش به خصوصی را در این آشپرخانه بزرگ متعلق به یک رستوران ایفا می‌کنند. در طول بازی شما وظیفه دارید سفارشات مختلف را در کمترین زمان ممکن آماده کنید.

از زیبایی‌های این بازی اینکه ساماندهی آشپزخانه تماما بر دوش بازیکنان است. ضمنا در مراحل مختلف ظاهر آشپزخانه هم تغییر می‌کند.

Towerfall: Ascension

بازی های مولتی پلیر کامپیوتر

این بازی که یکی از برترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر در سال 2019 است در سبک تیر و کمان طراحی شده و با اینکه سال‌ها از ساخت آن می‌گذرد همچنان جذابیت خود را دارد. ابتدا شما باید ابزار و مواد منفجره را در نقاط مختلف صحنه نبرد قرار دهید و هر بازیکن به نوبت یک تیر را به سمت نفر مقابل شلیک می‌کند.

گوگل برای رخداد سخت‌افزاری 23 مهر دعوتنامه فرستاد

ضمنا در طول بازی شما می‌توانید از جوایز و توانایی‌های مختلف مانند بال یا حتی حالت اسلوموشن هم بهره‌مند شوید و صحنه نبرد را به هرج و مرج واقعی تبدیل کنید.

Sonic & All-Star Racing Transformed

 

بازی های مولتی پلیر کامپیوتر

بازی سونیک از سال‌ها پیش در بین علاقه‌مندان به گیمینگ رواج داشته و امروزه با اینکه بازی‌های قدرتمند و متنوعی به بازار آمده اما سونیک همچنان محبوبیت خود را در بین هوادارانش حفظ کرده است.

این نسخه از بازی هیجانی سونیک با پشتیبانی از حالت چند نفره در کامپیوتر به شما اجازه می‌دهد با انتخاب کاراکترهای مختلف وارد مسابقات هیجان انگیز قایق سواری شوید و با دوستان خود به رقابت بپردازید.

Broforce

بازی های مولتی پلیر کامپیوتر

کاراکترهای این بازی که یکی از برترین بازی های آنلاین برای کامپیوتر در سال 2019 است برگرفته از شخصیت‌های اکشن هالیوودی دهه 80 و 90 میلادی هستند. در این بازی شما چیزی به جز شلیک و انفجار در صحنه نمی‌بینید و هر لحظه شاهد تکه تکه شدن اعضای بدن بازیکنان خواهید بود.

یکی از ویژگی های جالب بازی Broforce این است که شما هر مرتبه در نقش یک کاراکتر جدید ظاهر می‌شوید. سختی بازی با سرعت بالایی افزایش پیدا می‌کند اما کنترل ساده کاراکترها و فضای جذاب بازی سبب می‌شود تا ساعت‌ها نتوانید از این بازی مهیج دست بکشید.

منبع: techradar

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا