خودرو

گزارش تصویری اختصاصی آی تی ایران از نمایشگاه خودرو فرانکفورت

عکس‌ها : فریما نریمانی

نمایشگاه خودرو فرانکفورت (Frankfurt Motor Show) هر دوسال یکبار تحت نظارت انجمن صنعت خودرو آلمان در شهر فرانکفورت برگزار می‌شود و امسال هم پذیرای بزرگترین خودروسازان دنیا و بازدیدکنندگان متعدد از سراسر جهان است. تولیدکنندگان خودرو علی الخصوص خودروسازان آلمانی در این نمایشگاه با برترین خودروهای خود که در آنها از جدیدترین ایده‌ها و فناوری‌ها استفاده شده شرکت می‌کنند و این رخداد برایشان در اصل حکم یک مهمانی حیثیتی را دارد که در آن باید بهترین و جدیدترین‌ها را ارائه کنند. هر فناوری و ویژگی که قرار است طی چند سال آینده در خوردوهای به‌روز دنیا ببینید طی این 10 روز در نمایشگاه فرانکفورت معرفی خواهند شد. در کل شما با بازدید از این نمایشگاه قطعا هیجان زده خواهید شد. نمایشگاه خودرو فرانکفورت از 19 شهریور آغاز به کار کرده و تا 10 روز یعنی 31 شهریور ادامه دارد. ضمنا بازدید برای عموم از 22 شهریور آغاز شده است.

برای رفتن به این نمایشگاه نیاز نیست که یک راننده یا یک طرفدار دیوانه خودرو باشید چراکه نمایشگاه خودرو فرانکفورت برای هر سلیقه‌ای چیزی برای ارائه دارد. به خودرو الکتریکی علاقه دارید؟ جدیدترین خودروهای هوشمند با فناوری‌های مدرن چطور؟ اگر علاقه ای به این دسته از خودروها ندارید پس حداقل خودروهای سوپر اسپرت با تولید محدود در این نمایشگاه نظر شما را به خودشان جلب خواهند کرد.

نمایشگاه خودرو فرانکفورت بر خلاف نمایشگاه ژنو که بیشتر به کانسپت‌ها اختصاص داده شده، پر از ایده‌های عملی شده است و در این میان نام اکثر خودروسازان بزرگ دنیا از جمله آئودی، پورشه، لامبورگینی، فولکس، فورد، ب ام و، مرسدس بنز و هوندا دیده می‌شود. البته با اینکه نمایشگاه خودرو فرانکفورت بزرگترین رخداد خودرو سواری در سال 2019 به حساب می‌آید اما در این میان نام یک سری غایب بزرگ دیده می‌شود که از جمله آنها می‌توان به ولوو، جیپ، شورلت، آلفا رومئو و سوزوکی اشاره کرد.

در ادامه گزارش تصویری آی تی ایران از این نمایشگاه را مشاهده می‌کنید:

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا