گوگل

قابلیت جدید گوگل مپ برای جستجوی مراکز ترک اعتیاد

چند سالی می‌شود که گوگل تلاش می‌کند قابلیت‌های سرویس Google Map خود را توسعه دهد. اکثر این قابلیت‌ها برای ارتقای تجربه کاربران از استفاده بخش‌های مسیر یابی (Navigation) و راهبری است. اما آخرین قابلیتی که به این سرویس اضافه شده، هدفی فراتر از مسیر یابی دارد. کاربران در قابلیت جدید می‌توانند محل‌های ترک اعتیاد را روی نقشه مشاهده کنند.

گوگل مپ از این به بعد می‌تواند بیش از 83 هزار مرکز ترک اعتیاد و بازپروری در آمریکا را نمایش دهد.

گوگل مپ از این به بعد می‌تواند بیش از 83 هزار مرکز ترک اعتیاد و بازپروری در آمریکا را نمایش دهد. علاوه بر این، گوگل مپ نزدیک‌ترین داروخانه‌ای را که کاربران می‌توانند  بدون نسخه، برای دریافت داروهای ضد اوردوز مانند  Naloxone  یا   Narcan مراجعه کنند را نیز نشان می‌دهد. تنها کافیست کاربر عبارت «Naloxone near me(نالوکسان نزدیک من) یا «Narcan نزدیک من» را جستجو کند.

گوگل همچنین وبسایت  Recover Together  را معرفی کرده است که بر اساس گزارش‌ها، منابعی برای ترک اعتیاد و بازپروری در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شرکت گوگل با همکاری  Recovery Resource Hub  توانسته چنین قابلیتی را به سرویس نقشه خود اضافه کند. این شرکت اعلام کرده که بیش از 23 میلیون آمریکایی در دوران ترک به سر می‌برند و موتور جستجوی این شرکت شاهد بوده که بارها کاربران عبارت‌های مرتبط با منابع بازپروری را جستجو کرده‌اند.

گوگل این ابزار را به مناسبت ماه بازپروری راه اندازی کرده است. ماه بازپروری یا National Recovery Month  توسط دپارتمان سلامت  آمریکا ایجاد شده است.

گوگل این ابزار را به مناسبت ماه بازپروری راه اندازی کرده است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا