عکاسی

دوربین عکاسی فوجی‌فیلم X-A7 معرفی شد

شرکت فوجی‌فیلم به تازگی عضو جدیدی تحت عنوان X-A7 را به خانواده دوربین‌های عکاسی بدون آینه سری X خود اضافه کرد.

محصولی که جانشین دوربین X-A5 خواهد شد و قرار است با قیمت 700 دلار در بازار به فروش برسد. این دوربین جمع‌وجور و به اصطلاح کامپکت، بسیار سبک بوده و قادر است تصاویر باکیفیتی را ثبت و ضبط کند. وزن دوربین X-A7 حدود 320 گرم عنوان شده است.

فوجی‌فیلم این محصول را به سنسور 24.2 مگاپیکسلی APS-C با محدوده ایزوی بین 200-12800 (قابل گسترش تا 100-512000) مجهز کرده و طبق گفته این شرکت، X-A7 قادر است در حالت عکاسی متوالی با سرعت 6 فریم بر ثانیه تصاویر را ثبت کند.

دوربین X-A7 به سنسور جدیدی مجهز شده که تعداد نقاط تشخیص فاز خودکار آن 8.5 برابر سنسور بکار رفته در مدل X-A5 است. قابلیت‌های فوکوس خودکار و تشخیص فاز در این دوربین ارتقا یافته و عملکرد عکاسی از سوژه‌های در حال عکاسی و یا در محیط‌هایی با نور کم نیز بهبود یافته است.

همچنین در X-A7 از تکنولوژی‌های جدیدی برای کاهش نویز دیجیتال استفاده شده که می‌تواند در پردازش سریع‌تر عکس‌ها و ویدیوها موثر باشد و بالاترین کیفیت تصاویر را ارائه کند. در این دوربین خبری از منظره‌یاب نیست اما در قسمت پشتی بدنه، شاهد بکارگیری یک نمایشگر 3.5 اینچی 2.76 میلیون نقطه‌ای هستیم که می‌توان از آن برای این منظور استفاده کرد.

این نمایشگر LCD از قابلیت تاچ یا همان لمسی بودن برخوردار است و علاوه بر فراهم کردن امکان تصویربرداری از زوایای مختلف، به کابر این اجازه را می‌دهد تا تنظیمات و افکت‌های مورد نظر را از طریق نمایشگر اعمال کند.

از دیگر مشخصات دوربین X-A7 می‌توان به ارتقای قابلیت‌های تشخیص چهره و فوکوس خودکار اشاره کرد. باتری این دوربین می‌تواند با یک بار شارژ، انرژی مورد نیاز برای ثبت 440 عکس را فراهم کند. وای‌فای و بلوتوث نیز از جمله قابلیت‌های ارتباطی این دوربین به شمار می‌آیند.

دوربین عکاسیفوجی‌فیلم X-A7 با کیت لنز فوجی‌نان XC 15-45mm f3.5-5.6 OIS PZ روانه بازار خواهد شد.

دوربین عکاسی فوجی‌فیلم X-A7 معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا