اپل

مقایسه سرویس اپل تی وی پلاس با دیگر سرویسهای ویدیویی

نتفلیکس و آمازون باید نگران باشند

این روزها، کاربران بیشتر از گذشته از تلویزیون‌های کابلی و شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ها فاصله گرفته و تمایل بیشتری به سمت شبکه‌های آنلاین پخش فیلم و ویدیو دارند مانند نتفلیکس. اپل نیز در مراسم دیشب خود، سرویس اپل تی وی پلاس  +Apple TV را معرفی کرد و اعلام کرد که این سرویس از ماه نوامبر امسال با قیمت اشتراک ماهیانه 4.99 دلار، عرضه خواهد شد.

سرویس +Apple TV بدون شک رقیب جدی برای نتفلکس محسوب می‌شود. اپل حتی به تمام مشتریانی که از امروز محصولات جدید این شرکت، از جمله آیفون، آیپد و اپل تی وی، آیپاد تاچ و مک را خریداری کنند، به مدت یک ماه اشتراک سرویس جدید سرویس Apple TV+ خود را هدیه می‌دهد.

همانطور که شاید بسیاری از شما می‌دانید، سرویس‌های برتر این حوزه مانند نتفلیکس، اچ بی‌او و هولو، محتوای بسیاری گسترده و چشم گیری دارند.

سرویس‌های دیگری نیز از سوی شرکت‌هایی مانند آمازون(Amazon Prime)، دیزنی(Disney+ ) و اپل(Apple TV+) معرفی شده که دو سرویس آخر، قرار است از نوامبر سال جاری کار خود را به صورت رسمی آغاز کنند. در ادامه قیمت این سرویس‌های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید.

دیزنی پلاس : 6.99 دلار در ماه

اپل تی وی پلاس : 4.99  دلار در ماه

نتفلیکس : 12.99 دلار در ماه

Hulu: .هزینه 11.99 دلار در ماه

HBO Now با هزینه 14.99 دلار در ماه

Amazon: با هزینه 8.99 دلار در ماه

البته اگرهزینه اشتراک یک ساله پرداخت کنید، در سرویس آمازون پرایم هزینه کمتری می‌پردازید و یا اینکه اگر بخواهید به سرویس شبکه‌های تلویزیونی به صورت پخش زنده نیز دسترسی داشته باشید، در سرویس‌هایی مانند دیزنی پلاس و هولو، هزینه‌های جداگانه‌ای حدودا 12.99 دلار باید پرداخت کنید.

اما سوال اینجاست که سرویس پخش فیلم جدید اپل، حقیقتا کجای این صنعت نوپا قرار خواهد گرفت و با افزایش تعداد شرکت‌های عرضه کننده این سرویس‌ها، کاربران چطور می‌توانند سرویس مدنظر خود را انتخاب کنند.

در هر صورت این صنعت جدید از دنیای آنلاین، در حال وسعت و تنوع گرفتن است و می‌توان به نوعی ادعا کرد که حالا جنگ سرویس‌های پخش آنلاین ویدیو، شروع  شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا