تکنولوژینمایشگاه IFA 2019

معرفی نسل جدید ساعت‌های هوشمند گارمین در ایفا 2019

تنها چند روز از رونمایی ساعت فنیکس 6 توسط گارمین نمی‌گذرد که این شرکت امروز و در خلال کنفرانس ایفا 2019 از نسل جدید محصولات پوشیدنی خود پرده برداشت.

گارمین به‌تازگی عضوی جدید به نام Venu را به خانواده ساعت‌های مجهز به جی‌پی‌اس خود اضافه کرد که از نمایشگر OLED بهره می‌برد و می‌تواند برای اپل و ساعت اپل‌واچ دردسرساز شوند.

و اما در رابطه با مشخصات ساعت Venu باید گفت که این محصول، اولین ساعت مجهز به GPS گارمین محسوب می‌شود که از نمایشگر OLED باکیفیت و با رزولوشن 390 در 390 پیکسل بهره می‌برد. کاربران می‌توانند این ساعت را در حالت Always-on تنظیم کند تا همواره اطلاعات مورد نیاز را بر روی نمایشگر آن مشاهده کنند.

گارمین اعلام کرد که با این ساعت می‌توان کارهایی از قبیل پرداخت برخی خریدها، یادآوردن قرار ملاقات‌ها، ردیابی وضعیت خواب در طول شب و غیره را انجام داد. در این ساعت از نمایشگری با ابعاد 1.2 اینچ لمسی استفاده شده که در دل این نمایشگر، انواع واچ‌فیس‌ها زیبا نهفته است که می‌تواند کار با Venu را برای کاربران لذت‌بخش کند.

از دیگر قابلیت‌های مربوط به سلامتی تعبیه‌شده در این ساعت می‌توان به ارائه فایل‌های انیمیشنی آموزش روش صحیح حرکات ورزشی، ردیاب هیدراتاسیون، ردیابی وضعیت دم و بازدم، ردیابی میزان استرس و ردیابی میزان اکسیژن در خون برای مشخص کردن کیفیت خواب افراد اشاره کرد.

ساعت هوشمند Venu با گوشی‌های مجهز به پلتفرم‌های اندروید و iOS سازگار است و می‌توان از طریق اپلیکیشن Garmin Pay، برخی پرداخت‌ها را نیز انجام داد. این ساعت با قیمت 399 دلار در بازار به فروش خواهد رفت.

محصول دیگری که امروز شرکت گارمین از آن رونمایی کرد، Vivoactive 4 نام دارد که قادر است با یک بار شارژ، انرژی مورد نیاز برای 8 روز را در حالت اسمارت‌واچ و تا 6 ساعت نیز در حالت ترکیبی GPS و موزیک تامین کند.

مدل کوچک‌تر این ساعت که Vivoactive 4s نام دارد، می‌توان تا 5 ساعت در حالت GPS و موزیک، انرژی را به رگ‌های ساعت تزریق کند. هر دو محصول از نمایشگرهایی باکیفیت بهره می‌برند که همانند مدل‌های سری Vivoactive 3، می‌توان محتویات موجود بر روی آن را حتی در زیر نور مستقیم خورشید مشاهده کرد. دیگر مشخصات این دو ساعت شبیه به مشخصات مدل جدید Venu است و قرار است با قیمت 349 دلار عرضه شوند.

خانواده ساعت‌های Vivomove گارمین نیز چند بروزرسانی جدید را به خود دید و شاهد اضافه شدن اعضای جدید با پسوندهای Luxe، Style، 3 و 3s بودند. همگی این مدل‌های به قابلیت‌های GPS، گارمین پِی، ردیابی میزان اکسیژن کاربر در خواب و دیگر ویژگی‌های بکار رفته در ساعت‌های Vivoactive و Venu مجهز است.

در میان نسخه‌های سری Vivomove، مدل 42 میلیمتری Luxe یک سروگردن بالاتر است و به همراه قاب استیل و صفحه یاقوتی مقاوم در برابر هرگونه خط‌وخش احتمالی و بندهای چرمی‌و فلزی عرضه خواهد شد. مدل Style نیز 42 میلیمتری بوده و در دو مدل بند پلاستیکی یا سیلیکونی به دست خریدار خواهد رسید. دو مدل دیگر نیز مجهز به بندهای سیلیکونی عرضه خواهد شد. طول عمر باتری این ساعت‌ها حدود 5 روز عنوان و قیمت پایه آن‌ها نیز از 249 دلار آغاز می‌شود و تا 549 دلار نیز خواهد رسید.

معرفی نسل جدید ساعت‌های هوشمند گارمین در ایفا 2019

 

 

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. فروش گوشی های هوشمند برای اولین بار دچار افت شد: خروج شیائومی و لنوو از لیست ۵ شرکت برتر گفت:

    نمایندگی رسمی تعمیرات موبایل شیائومی

    سوالات و پاسخ‌ های مرتبط با گوشی می 8 SE شیائومی – Xiaomi Mi 8 SE

    مودم شیائومی HomeWiFi با برد ۱۵۰۰ مترمربع و پشتیبانی از NFC رونمایی شد

    هدفون شیائومی ⚡️ قیمت و مقایسه انواع هدست، هدفون و هندزفری Xiaomi

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا