تکنولوژی

با ماوس پیشرفته لاجیتک MX Master 3 آشنا شوید

شرکت لاجیتک که سالهاست در زمینه تولید انواع ماوس و کیبورد فعالیت دارد، از محصول جدید خود تحت عنوان MX Master 3 که یک ماوس با بروزرسانی‌هایی جدید محسوب می‌شود، پرده برداشت.

ماوس‌های سری MX Master لاجیتک از محبوبیت بالایی نزد کاربران برخوردارند و به جرات می‌توان گفت که جزو اولین گزینه‌ها برای خرید ماوس‌های غیرگیمینگ به شمار می‌رود. دلایل متعددی در محبوبیت این ماوس‌ها نهفته است که از جمله آن‌ها می‌توان به طراحی ارگونومیک، قابلیت اتصال وایرلس و دکمه‌های کافی روی بدنه برای شخصی‌سازی نحوه استفاده از این محصول اشاره کرد.

لاجیتک تاکنون چند مدل از این خانواده را عرضه کرده که جدیدترین آن، MX Master 2S نام دارد که حدود دو سال پیش به بازار عرضه شد. اما این خانواده عضوی جدید تحت عنوان MX Master 3 را به خود دیده که نسبت به مدل‌های قبلی، با تغییرات و بروزرسانی‌هایی همراه شده است.

لاجیتک برای اولین بار از طراحی مغناطیسی در این ماوس استفاده کرده که تحت عنوان MehSpeed Scroll شناخته می‌شود و می‌تواند صدای چرخاندن غلتانک ماوس را به حداقل برساند. به گفته لاجیتک، این طراحی می‌تواند سرعت بیشتر و حرکت روان‌تر غلتانک را نیز به دنبال داشته باشد.

در خصوص طراحی بدنه ماوس نیز باید گفت که MX Master 3 نسبت به مدل‌های قبلی، تغییر زیادی را به خود ندیده و لاجیتک سعی کرده تا اصالت این خانواده را حفظ کند. این شرکت گفت که با یک بار شارژ می‌توان حدود 70 روز از این ماوس استفاده کرد.

از دیگر بروزرسانی‌های MX Master 3 می‌توان به استفاده از درگاه پیشرفته USB-C به جای درگاه قدیمی‌میکرو USB برای شارژ اشاره کرد. گفتنی است ماوس MX Master 3 طی روزهای آتی و با قیمت 99 دلار روانه بازار خواهد شد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا