عکاسی

دوربین حرفه‌ای نیکون D6 معرفی شد

شرکت نیکون از جدیدترین دوربین پیشرفته DSLR خود تحت عنوان D6 پرده برداشت. دوربینی که در پشت ویترین فروشگاه‌ها، در جمع مدل‌های محبوب سری D این شرکت جای خواهد گرفت.

به گفته نیکون، D6 «پیشرفته‌ترین دوربین دیجیتال SLR» این شرکت است که تاکنون تولید شده است. متاسفانه، این شرکت تنها به انتشار همین جمله و تصویری از این دوربین بسنده کرده و حرفی در خصوص دیگر مشخصات و ویژگی‌های آن نزده است.

با استناد به این تصویر می‌توان گفت که نیکون D6 از لحاظ طراحی جلویی بدنه و شکل‌وشمایل، بسیار نزدیک به مدل D5 و حتی D4 ساخته شده است. نیکون همچنین اعلام کرده که مهندسان این شرکت در حال توسعه لنز زوم سریع تله‌فوتوی جدیدی هستند که تحت عنوان AF-S Nikkor 120-300mm f/2.8E FL ED SR VR شناخته می‌شود.

البته این رویه یعنی ارائه اطلاعات به روش قطره‌چکانی، چندان هم دور از ذهن نبود چراکه معرفی کامل D5 حدود دو ماه به طول انجامید. از این‌رو، انتظار می‌رود که این اتفاق در خصوص D6 نیز تکرار شود.

با این حال، بعید به نظر می‌رسد که این انتظار، چندان طولانی شود چراکه چند ماه بیشتر به بازی‌های المپیک 2020 توکیو باقی نمانده و عکاسان حرفه‌ای می‌بایست هرچه زودتر، سیستم دوربین خود را برای این مراسم انتخاب یا بروزرسانی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا