تکنولوژی

تبلت‌ها‌ی جدید Tab M7 و Tab M8 لنوو معرفی شدند

تنها چند روز مانده به آغاز نمایشگاه بزرگ ایفا 2019، شرکت لنوو از نسل جدید تبلت‌ها‌ی میان‌رده سری تب خود به نام‌ها‌ی تب ام 7 و تب ام  8 پرده برداشت.

هر دو محصول مبتنی بر قابلیت‌ها‌ی چندرسانه‌ای طراحی شده‌اند و به لطف ویژگی‌ها‌یی همچون حالت کودک که با رابط کاربری جذاب برای کودکان همراه شده، می‌توانند تجربه لذت‌بخشی از کار با تبلت‌ها‌ را برای کودکان به ارمغان آورند.

همچنین حاشیه‌ها‌ی اطراف این تبلت، به نسبت مدل‌ها‌ی قبلی کمتر شده و کاربران می‌توانند از یک سیمکارت نیز در آن برای برقراری تماس استفاده کنند. و اما در خصوص مشخصات مدل تب ام 8 باید گفت که این تبلت از نمایشگری 8 اینچی IPS بهره می‌برد که در دو رزولوشن اچ‌دی و فول‌ اچ‌دی قابل خرید خواهد بود.

در دل بدنه دستگاه نیز از چیپست هلیو A22 برای پردازش اطلاعات استفاده شده و رم‌ها‌ی آن نیز در دو ظرفیت 2 و 3 گیگابایتی و حافظه داخلی آن نیز در مدل‌ها‌ی 16 و 32 گیگابایتی عرضه خواهد شد. علاقمندان به عکاسی نیز می‌توانند از سنسور 5 مگاپیکسلی تعبیه شده در قسمت پشتی و 2 مگاپیکسلی سلفی، برای ثبت عکس و ویدیو استفاده کنند.

در خصوص قابلیت‌ها‌ی نرم‌افزاری نیز باید گفت که به اندروید 9 پای مجهز شده و باتری آن نیز از ظرفیت 5000 میلی‌آمپری برخوردار است. این باتری قادر است با یک بار شارژ، حدود 12 ساعت انرژی را برای تماشای ویدیو یا 18 ساعت وب‌گردی فراهم کند.

شارژ این تبلت از طریق درگاه میکرو USB انجام می‌شود و به ورودی 3.5 میلیمتری هدفون نیز مجهز شده است. قیمت مدل اچ‌دی حدود 154 دلار و مدل فول‌ اچ‌دی نیز حدود 175 دلار تعیین شده است.

محصول دیگر متعلق به این خانواده، تب ام 7 نام دارد که نمایشگری 7 اینچی مجهز به رزولوشن 1024 در 600 پیکسل را در خود چای داده است. لنوو از دو سنسور 2 مگاپیکسلی در قسمت‌ها‌ی جلویی و پشتی گوشی برای عکاسی استفاده کرده و قرار است تب ام 7 را در دو مدل وای‌فای و LTE روانه بازار کند.

نسخه وای‌فای مجهز به پردازنده MT8321 و مدل LTE مجهز به پردازنده MT8765B روانه بازار خواهد شد. هر دو نسخه با حافظه رم 1 و 2 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 16 و 32 در اختیار علاقمندان قرار خواهند گرفت.

اندروید 9 پای نیز بار نرم‌افزاری این تبلت را به دوش می‌کشد و یک باتری 3450 میلی‌آمپری نیز انرژی را به رگ‌ها‌ی این محصول تزریق می‌کند. قیمت پایه این تبلت حدود 109 دلار در نظر گرفته شده است.

تبلت‌ها‌ی جدید Tab M7 و Tab M8 لنوو معرفی شدند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا