اپل

آیا استیو جابز زنده است؟

انتشار عکسی جنجالی از فردی دقیقا شبیه به استیو جابز

استیو جابز زنده است ؟ بله این پرسش امروز است. موسس فقید اپل، استیو جابز- بعد از 8 سال درگیری با بیماری سرطان پانکراس، در سال 2011 در سن 56 سالگی درگذشت. اما جدیدا عکسی منتشر شده که فردی دقیقا شبیه جابز نشان می‌دهد. این عکس در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرده است.

این عکس، اوایل هفته جاری منتشر شده و ادعا می‌شود که در مصر گرفته شده است. اولین بار، یک کاربر فیس بوک، این عکس را منتشر کرد ولی حرفی از اینکه عکاس کیست نزد.

فرد داخل عکس بدون شک شباهت بسیار زیادی به جابز اسطوره‌ای دارد و پا برهنه است، کاری که جابز هم زیاد آن را انجام می‌داد.

خیلی زود بعد از انتشار عکس، شایعات مبنی بر زنده بود جابز در فضای مجازی شروع شد. خیلی ها گفتند که جابز مثل الویس پریسلی هنوز هم زنده است. بعد از مرگ الویس پریسلی، خواننده معروف نیز شایعات زیادی منتشر شد مبنی بر اینکه وی زنده است.

یکی از کاربران Reddit نوشته:« باور کردنی نیست. این استیو جابز، حتی ساعت اپل واچ هم ندارد!»»

این مطلب را از دست ندهید: استیو جابز شنونده خوبی بود

این عکس در شبکه‌های اجتماعی مختلف دست به دست شد و کاربران اظهار نظرات مختلفی درباره آن می‌دهند. یکی از کاربران توییتر این عکس را با کپشن جالبی منتشر کرده: عکسی از جابز واقعی گذاشته شد و زیر آن نوشته شده: استیو جابز(جاب در انگلیسی به معنای کار است) و عکس دوم نیز بدل جابز است که زیر آن نوشته شده: استیو بدون کار! ( استیو نو جابز )

یک کاربر دیگر Reddit نیز پیشنهاد داده که این فرد را پیدا کنند و به آمریکا بیاورند تا کمپینی راه بیفتد تحت عنوان« بازگشت جابز از مرگ!»

منبع: سی نت

 

نوشته های مشابه

‫6 دیدگاه ها

  1. بازتاب: poker-info.net
  2. بازتاب: what are clone cards​

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا