بازی

اچ‌پی و رونمایی از محصول جدید این شرکت ویژه گیمرها

شرکت اچ‌پی در جریان رویداد گیمزکام 2019 از هدست جدید خود تحت عنوان Omen Mindframe Prime که ویژه علاقمندان به دنیای بازی طراحی شده، پرده برداشت.

این هدست پیشرفته به قابلیت‌هایی مجهز شده که صوتی باکیفیت را پخش خواهد کرد و به لطف برخورداری از سیستم خنک‌کننده Frostcap که به پخش‌کننده گرمای گرافیتی جدید مجهز شده، گوش کاربر کمتر در حین اجرای بازی و استفاده طولانی‌مدت از دستگاه، گرم خواهد شد.

این هدست همچنین از صدای محیطی 7.1 کاناله بهره می‌برد که با کمک آن، کاربر می‌تواند صداهای محیط را تشخیص دهد و منبع آن‌ها را شناسایی کند. از دیگر ویژگی‌های این محصول به حذف صداهای مزاحم اطراف یا همان نویز کنسلینگ اشاره کرد. این ویژگی سبب می‌شود تا صداهای داخل اتاق حذف شود و هم‌تیمی‌کاربر، صدای وی را با وضوح و کیفیت بالاتری بشنود.

در این محصول از میکروفون ENC نیز استفاده شده است. هدست Omen Mindframe Prime با قیمت 200 دلار روانه بازار خواهد شد.

مراسم اچ‌پی در این رویداد تنها به این هدست خلاصه نشد و این شرکت از از یک نمایشگر جدید به نام Omen X 27 نیز رونمایی کرد. این مانیتور از رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل بهره می‌برد و با قابلیت پشتیبانی از HDR و ارائه 90 درصد از فضای رنگی DCI P3، می‌تواند تصاویر باکیفیتی را به نمایش درآورد.

نقطه قوت نمایشگر Omen X 27 در نرخ بروزرسانی 240 هرتزی، سرعت پاسخ 1 میلی‌ثانیه‌ای و سازگاری با فناوری FreeSync2 HDR شرکت AMD است. تمامی‌این ویژگی‌ها در کنار طراحی کم‌حاشیه این مانیتور و وزن سبک آن، می‌تواند این مانیتور را به یکی از بهترین‌های حوزه گیمینگ تبدیل کند.

اچ‌پی و رونمایی از محصول جدید این شرکت ویژه گیمرها

این نمایشگر با قیمت 650 دلار و از ماه سپتامبر عرضه خواهد شد.

از دیگر محصولاتی که توسط مهندسان اچ‌پی طراحی و در این رویداد بزرگ صنعت بازی معرفی شد، لپ تاپ و دسکتاپ گیمینگی بود که در جمع مدل‌های میان‌رده بازار جای می‌گیرد. مدل Pavilion Gaming Desktop به ویژگی‌هایی همچون پردازنده نسل نهمی‌هشت هسته‌ای Core i7 اینتل یا پردازنده نسل سومی‌هشت هسته‌ای Ryzen 7 شرکت AMD، گرافیک GeForce RTX 2070 یا RTX 2060 انویدیا و حافظه رم تا 32 گیگابایتی مجهز است.

این محصول با قیمت تقریبی 700 دلار به دست خریداران خواهد رسید.

لپ‌تاپ اچ‌پی نیز که در این مراسم رونمایی شد Pavilion Gaming 15 نام دارد که اولین محصول گیمینگ مجهز به پردازنده AMD شرکت اچ‌پی محسوب می‌شود. این لپ تاپ در پیکربندی‌های متنوع عرضه می‌شود که می‌توان در مدل پیشرفته از پردازنده Ryzen 7 استفاده کرد.

بار گرافیکی این لپ‌تاپ اما به دوش تراشه‌های شرکت انویدیاست و طبق گفته اچ‌پی، کاربران می‌توانند تا مدل GeForce GTX 1660Ti Max-Q را در دل این محصول داشته باشند. نرخ بروزرسانی نمایشگر این لپ‌تاپ برابر با 144 هرتز عنوان شده و قرار است با قیمت 800 دلار به بازار عرضه شود.

 

اچ‌پی و رونمایی از محصول جدید این شرکت ویژه گیمرها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا