پهپاد

سازمان آتش نشانی برای ماموریتهایش از پهپاد کمک می‌گیرد

پهپادها به آتش‌نشانی تهران رسیدند

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ورود پهپادها به این سازمان خبر داد.

مهدی داوری در گفت و گو با ایسنا در این باره اظهار کرد: با توجه به نیاز سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در نظر گرفتیم که تا از فناوری‌های روز در سازمان استفاده کنیم، یکی از فناوری‌هایی که قصد داریم به سازمان اضافه کنیم استفاده از پهپادها است.

وی درباره تعداد پهپادهایی که قرار است به تجهیزات سازمان اضافه شود، گفت: با توجه به نیازمندی سازمان و میزان استفاده‌ای که ممکن است این دستگاه داشته باشد تصمیم گرفته شد تا دو دستگاه از این فناوری را به تجهیزات خود اضافه کنیم که به احتمال بسیار زیاد تا پایان سال جاری محقق خواهد شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران درباره کارایی این دستگاه در سازمان گفت: از آن‌جایی که پهپاد صرفا در بعضی از عملیات‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و شاید در تمام عملیات‌ها کاربردی نداشته باشد تصمیم بر این شد که دو دستگاه از آن خریداری شود و اگر در مراحل بعدی توانستیم استفاده بیشتری از این دستگاه داشته باشیم تعداد بیشتری را خریداری خواهیم کرد.

به گفته داوری، این دستگاه می‌تواند در مراحل شناسایی و تشخیص به ویژه در حریق‌های گسترده استفاده و از همین طریق موجب کاهش زمان اطفا حریق شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا