تکنولوژی

اسپاتیفای امکان فیلتر کردن را برای والدین ایجاد کرد

اسپاتیفای قصد دارد به زودی ویژگی‌های جدیدی را به سرویس اشتراک خانواده خود اضافه کند تا از طریق فیلترکردن محتوای نامناسب امکان کنترل و نظارت والدین بر فعالیت‌های فرزندان افزایش پیدا کند.

این ویژگی که از روز گذشته برای کاربران ایرلند عرضه شده و به زودی در دیگر کشورها نیز قابل استفاده خواهد بود، به والدین اجازه می‌دهد فیلترهای مدنظر خود را روی اکانت فرزندانشان اعمال کرده و از پخش موزیک‌های نامناسب برای سن آنها جلوگیری کنند. تغییر این فیلترها تنها توسط اکانت والدین امکان پذیر است.

سرویس اشتراک خانواده یا همان Family Plan ابتدا در سال 2014 توسط اسپاتیفای معرفی شد و به خانواده‌ها این امکان را می‌دهد تا حداکثر 6 نفر به طور همزمان بتوانند از یک اشتراک ماهانه 14.99 دلاری به صورت همزمان استفاده کنند. از آنجایی که اکانت پرمیوم تک نفره اسپاتیفای 9.99 دلار است، این سرویس خانوادگی از لحاظ هزینه خیلی مقرون به صرفه‌تر است. البته در این سرویس تمامی اعضای خانواده که از این اشتراک بهره می‌برند بایستی محل زندگی مشابهی داشته باشند.

ویژگی جدید نظارتی که برای والدین در اسپاتیفای طراحی شده تنها برای صاحب اصلی اکانت اسپاتیفای قابل استفاده و دسترسی است و دیگر کاربران اکانت خانواده اجازه دسترسی به این ویژگی را نخواهند داشت. این فیلتر از صفحه Family Hub هم که به شخص امکان حذف و اضافه اعضای اکانت خانواده را می‌دهد نیز قابل دسترسی است.

سرویس اشتراک خانواده اسپاتیفای

همچنین اسپاتیفای اعلام کرده ویژگی جدید Family Mix هم یک پلی لیست شامل ترکیبی از موزیک‌های مورد علاقه تمامی اعضای خانواده را برای افراد به اشتراک می‌گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا