ویدئو

جزئیات تازه در رابطه با عرضه سرویس استریم ویدیو دیزنی پلاس

کمپانی دیزنی امروز رسما تاریخ عرضه سرویس استریم خود با نام دیزنی پلاس را اعلام کرد و همچنین دیوایس‌ها و پلتفرم‌هایی را که از این سرویس پشتیبانی می‌کنند نیز اعلام کرد. قرار است این سرویس از تاریخ 12 نوامبر در ایالات متحده آغاز به کار کند و هزینه اشتراک ماهانه آن نیز 6.99 دلار خواهد بود. همچنین کشورهای کانادا، هلند، استرالیا و نیوزلند هم از نوامبر امسال قادر به استفاده از این سرویس خواهند بود. دیزنی گفته که قصد دارد طی 2 سال اول عرضه دیزنی پلاس این سرویس را در بازارهای جهانی بزرگ عرضه کند. همچنین گفته شده سرویس ترکیبی دیزنی پلاس، Hulu و ESPN+ نیز با هزینه اشتراک ماهانه 12.99 دلار به زودی عرضه خواهد شد.

در جریان کنفرانس خبری امروز در شرکت دیزنی سخنگوی این شرکت گفت: «دیزنی پلاس در کنار آمریکا، به طور همزمان در کشورهای کانادا و هلند نیز عرضه می‌شود و هزینه اشتراک ماهانه آن در این کشورها به ترتیب 8.99 دلار و 6.99 یورو است. هفته بعد از آن هم دیزنی پلاس در کشورهای استرالیا و نیوزلند عرضه خواهد شد و اشتراک ماهانه آن به ترتیب 8.99 دلار و 9.99 دلار خواهد بود.

مهمتر از این، دیزنی اعلام کرد که این شرکت با برخی از کمپانی‌ها بزرگ دنیا به توافق رسیده و از دیوایس‌های استریم این شرکت‌ها برای نمایش محتوای دیزنی پلاس استفاده خواهد کرد.

لیست دیوایس‌هایی که از ابتدا از سرویس دیزنی پلاس پشتیبانی می‌کنند به شرح زیر است.

اپل تی‌وی

دیوایس‌های اندرویدی

اندروید تی‌وی

کروم کست

مرورگرهای دسکتاپ

آیپد

آیفون

پلی اسیشن4

استریمرهای Roku

Roku TV

ایکس باکس وان

غایب بزرگ

البته دیوایس Fire TV شرکت آمازون بزرگترین غایب این لیست است که ممکن است در آینده این دیوایس نیز به لیست بالا اضافه شود. همچنین انتظار می‌رود تبلت‌های آمازون فایر نیز از این سرویس پشتیبانی کنند که در حال حاضر اخباری در این رابطه شنیده نشده است.

دیزنی می‌گوید کاربران قارد خواهند بود از طریق پلتفرم‌هایی همچون آی او اس هم به طور مستقیم اشتراک دیزنی پلاس دریافت کنند. بنابر این گفته اپل نیز از این نوع اشتراک سهم کوچکی خواهد داشت. همچنین دیزنی تصمیم دارد محتوای خود را در اپلیکیشن اپل تی وی در دسترس کاربران قرار دهد.

ترکیب Hulu ، دیزنی و ESPN در یک سرویس

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا