برنامه‌هاشبکه‌های اجتماعی

قابلیت های جدید توییتر

فعالیت‌های جدید توییتر نشان می‌دهد که این شرکت مصمم است که تا به برترین شبکه اجتماعی- خبری تبدیل شود.

این شرکت، امروز اعلام کرد که قابلیت جدیدی در دست طراحی دارد که با کمک آن، کاربران قادر خواهند بود توییت‌های مربوط به موضوعات مورد علاقه خود(مثلا ورزش، هنرمندان، سینما و غیره) را دنبال کنند، موضوعاتی که از داخل تایملاین خود، آنها را انتخاب می‌کنند.

بعد از اینکه کاربر، دسته مورد علاقه خود را انتخاب می‌کند، الگوریتم‌های یادگیری ماشینی طراحی شده برای این سیستم، توییت‌های مرتبط با موضوع مدنظر را جدا کرده و در صفحه تایملاین کاربر نمایش خواهند داد. در حال حاضر این قابلیت به صورت آزمایشی برای دستگاه ‌های اندرویدی عرضه شده و تنها تعدادی از کاربران، صرفا به توییت‌های مرتبط با موضوع «ورزش» دسترسی دارند.

معرفی این قابلیت جدید نشان می‌دهد که شرکت تلاش دارد تا دنبال کردن مباحث مورد علاقه و دریافت به روزرسانی‌ها درباره موضوع مدنظر، در شبکه توییتر راحت‌تر شود.

سیستم توییتر برای تازه واردین همیشه نسبتا پیچیده بوده و این شرکت اخیرا در رابطه با صمیمی سازی و آسان سازی فضای این شبکه، تلاش‌های زیادی انجام داده است. مثلا چندی پیش، Twitter Moments معرفی شد که به کاربران امکان دنبال کردن مراسم‌های شناخته شده‌ای همچون اسکار یا بازی‌های ورزشی را می‌داد.

این شرکت همچنین قابلیت « subscribe to a conversation » ( اشتراک یک مکالمه) را معرفی کرده، قابلیتی که کاربر می‌تواند بر اساس آن، هنگام دریافت پاسخ‌ برای توییت مورد علاقه خود، هشدار یا نوتیفیکیشن دریافت کند.

در ماه ژوئن نیز قابلیت دیگری معرفی شد که با کمک آن، کاربر می‌تواند به راحتی از داخل هوم اسکرین، به  لیست اصلی خود دسترسی داشته باشد. با این قابلیت، کاربر می‌تواند نیوز فیدهای مختلف ایجاد کرده و موضوعات مختلف مورد علاقه خود را راحت‌تر از قبل دنبال کند.

قابلیت دیگری که توییتر تایید کرده، پشتیبانی از Live Photos است. ایده این قابلیت اولین بار در ماه مارس معرفی شد و شرکت، امروز اعلام کرد که مشغول آزمایش آن است. هنوز مشخص نیست که آیا پشتیبانی از Live Photos قرار است از طریق برنامه اصلی توییتر ارائه شود یا خیر.

توییتر همچنین اعلام کرده که قابلیت «قطع موقت صدای نوتیفیکیشن» یا snooze notifications  نیز، در حال آزمایش است و به زودی عرضه می‌شود.

تاسیس شرکت مشاوره توسط دو مدیر اسبق توییتر

منبع: thenextweb

نوشته های مشابه

‫907 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا