تکنولوژی

آغاز جنگ جمهوری خواهان آمریکا با توییتر

با مسدود شدن اکانت رهبر سنا جمهوری خواهان تبلیغات خود را روی توییتر معلق کردند

کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ و جریان‌های اصلی انتخاباتی جمهوری خواهان بعد از مسدود شدن اکانت توییتر رهبرجمهوری خواهان از قطع تبلیغات خود به این شبکه اجتماعی خبر دادند.

توییتر روز پنچ شنبه اکانت انتخاباتی میچ مک کانل رهبر جمهوری خواهان در سنا را به خاطر تخلف در انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی مسدود کرد.

کمپین ریاست جمهوری ترامپ در اقدامی هماهنگ با کمیته ملی جمهوری خواهان سنا (NRSC) و و کمیته جمهوری خواهان گنگره گفته‌اند از این پس هیچی پولی را برای تبلیغات انتخاباتی در توییتر هزینه نخواهند کرد.

اکانت میچ مک کانل روز پنج شنبه ویدیویی تبلیغاتی از این نامزد سنا منتشر کرد که در آن مخالفانش را نشان میداد که او را تهدید میکنند.

یک سخنگوی توییتر به سایت ورج گفته است که این ویدیو قوانین توییتر را نقض کرده است و این شرکت درخواست حذف این ویدیو برای ادامه کار این کمپین را کرده است.

این تازه‌ترین اتفاق در مورد بحث جانبداری شبکه‌های اجتماعی است که پیش از این جمهوری‌خواهان آن را مطرح کرده بودند و نسبت به تاثیرات آن هشدار داده بودند.

بعد از مسدود شدن اکانت مک کانل دیگر سناتور جمهوری خواه یعنی تد کروز هم در توییتی نوشت که دیگر حتی یک پنی هم در توییتر هزینه تبلیغات نخواهد کرد تا این وضعیت تغییر کند. او نوشت : شرکت‌های تکنولوژی بزرگ حالا جمهوری خواهان را برای امنیت‌شان سانسور می‌کنند؟ بسیار خب.

بعد از ظهر پنج شنبه اکانت مک کانل کلیپ مورد نظر را حذف کرد اما هنوز پست جدیدی منتشر نکرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا