سامسونگ

لپ تاپ گلکسی بوک اس سامسونگ رسما معرفی شد

بالاخره پس از هفته‌ها انتظار، شرکت سامسونگ طی کنفرانس اختصاصی خود موسوم به آنپکد 2019 از نسل جدید لپ‌تاپ‌های خود به نام گلکسی بوک اس (Galaxy Book S) پرده برداشت.

محصولی بسیار سبک و با طراحی چشم‌نواز که از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 8cx که تحت عنوان اسنپدراگون 855 نیز شناخته می‌شود، بهره می‌برد و که قادر است طول عمر باتری بیشتر و توان پردازشی بالاتری را برای دستگاه به ارمغان آورد. برخلاف آن‌چه که پیشتر در خبرها آمده بود، شباهت زیادی هم به لپ‌تاپ‌های سری سرفیس مایکروسافت ندارد.

پردازنده اسنپدراگون 8cx که در دل گلکسی بوک اس به کار رفته رفته، از هشت هسته پردازشی با حداکثر فرکانس 2.84 گیگاهرتزی بهره می‌برد و مبتنی بر فناوری ساخت 7 نانومتری طراحی شده است. این چیپ، نسبت به تراشه‌های قبلی، از 40 درصد عملکرد پردازشی بیشتر و 80 درصد عملکرد گرافیکی بالاتر برخوردار است و پهنای باند مموری بیشتری را ارائه خواهد داد.

ویژگی برجسته گلکسی بوک اس ، طول عمر بالای باتری آن است به طوری‌که قادر است به یک بار شارژ کامل، انرژی لازم برای تماشای 23 ساعت فیلم به صورت مداوم را تامین کند. گلکسی بوک اس چشم بادامی‌ها، از یک نمایشگر 13.3 اینچی به همراه سیستم نرم‌افزاری ویندوز 10 بهره می‌برد و می‌تواند با تعبیه یک سیم‌کارت در بدنه آن، همانند یک گوشی از آن استفاده کرد.

سامسونگ این لپ تاپ را در دو مدل روانه بازار خواهد کرد. مدل نخست به حافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی و مدل دوم به حافظه 512 گیگابایتی مجهز خواهد بود. ناگفته نماند که تمامی‌مدل‌ها از رم 8 گیگابایتی بهره می‌برند.

مشخصات گلکسی بوک اس در یک نگاه:
  • نمایشگر 13.3 اینچی TFT با رزولوشن فول‌اچ‌دی
  • پردازنده اسنپدراگون 8cx 64 بیتی هشت هسته‌ای
  • رم 8 گیگابایتی LPDDR4X
  • حافظه داخلی 256 و 512 گیگابایتی قابل ارتقا تا 1 ترابایت
  • دوربین 720p اچ‌دی
  • برخورداری از قابلیت‌هایی همچون حسگر اثرانگشت، بلوتوث 5، صوت دالبی اتمز، ویندوز هِلو

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا