ال جی

آیا گوشی جدید ال‌جی به سه نمایشگر مجهز خواهد بود؟

ال‌جی اخیرا ویدیویی را منتشر کرده که در آن گوشی هوشمندی مجهز به سه نمایشگر را نشان می‌دهد که قرار است در جریان کنفرانس ایفا 2019 معرفی شود.

در ویدیوی 20 ثانیه‌ای که توسط گوگل منتشر شده، یک بازی موبایلی آمده که در آن، آیکون‌‎هایی از یک کنترلر بازی و دوربین مشاهده می‌شود. سپس نمایشگر دوم گوشی باز می‌شود که آدرس محل برگزاری کنفرانس اختصاصی ال‌جی در رویداد ایفا را که در شهر برلین برگزار می‌شود نشان می‌دهد و بعد از آن، این نمایشگر جمع می‌شود. در انتهای این ویدیو، نمایشگر سوم گوشی مشاهده می‌شود که یک پنل کوچک در قسمت بیرونی و برای نمایش اطلاعاتی از قبیل ساعت و تاریخ است.

هنوز اطلاعات بیشتری در خصوص این محصول در دست نیست و فعلا باید به این ویدیو استناد کرد. اما برخی منابع خبری ادعا کرده‌اند که این ویدیو، یک محصول جانبی برای گوشی جدید V60 ThinQ است که احتمالا در ایفا 2019 معرفی خواهد شد.

در این میان، برخی نیز این ویدیو را متعلق به گوشی جدید ال‌جی یعنی V60 ThinQ می‌دانند که در این رویداد بزرگ دنیای فناوری، در معرض دید علاقمندان قرار خواهد گرفت. فعلا نمی‌توان با قاطعیت در خصوص این محصول اظهارنظر کرد اما طبق شنیده‌ها، اسمارت‌فون جدید ال‌جی به پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس مجهز خواهد بود و از فناوری ارتباطی 5G بهره خواهد برد.

در هر صورت، باید تا 6 سپتامبر یعنی حدود یک ماه دیگر صبر کرد و دید که ال‌جی در جریان کنفرانس اختصاصی خود در ایفا  2019 با چه محصولاتی به روی صحنه خواهد آمد.

آیا گوشی جدید ال‌جی به سه نمایشگر مجهز خواهد بود؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا