موبایل

نسخه 2019 گوشی‌های نوکیا 220 و نوکیا 105 معرفی شدند

شرکت HMD Global که از آن به عنوان احیاکنند برند نوکیا می‌شود، به تازگی از دوگوشی جدید و البته ارزان‌قیمت به نام‌های نوکیا 220 (نسخه 4G) و نوکیا 105 پرده برداشت.

نسخه 4G گوشی نوکیا 220 با فرمولی تقریبا مشابه با نسخه معمولی 220 که در سال 2014 عرضه شد، تولید شده است.در این گوشی شاهد اضافه شدن ویژگی‌های جدیدی همچون اپلیکیشن مرورگر وب برای استفاده از تمامی‌اپلیکیشن‌ها و خواندن خبرها هستیم و چند بازی کلاسک نیز به آن اضافه شده است. در این گوشی بازی نوستالژیک مار یا همان اِسنیک، به صورت پیش‌فرض نصب شده و بازی‌های نینجا و تتریس را نیز می‌بایست پس از گذراندن چند مرحله از بازی، خریداری کرد.

این گوشی از بدنه ساخته‌شده از پلی‌کربنات بهره می‌برد و می‌توان از دو سیمکارت (نانو و میکرو) به صورت همزمان در آن استفاده کرد. در این گوشی همچنین یک دوربین به همراه فلش LED و رادیو اف‌ام نیز تعبیه شده است.

انرژی این دستگاه از طریق یک باتری 1200 میلی‌آمپری تامین می‌شود که از طریق درگاه میکرو USB شارژ می‌شود. شرکت سازنده اعلام کرد که این گوشی در حالت استندبای قادر است تا 27روز روشن بماند. قیمت نسخه 4K نوکیا 220 برابر با 39 یورو تعیین شده و قرار است در رنگ‌های آبی و مشکی عرضه شود.

گوشی نوکیا 105 نیز شبیه به نسخه 2017 این گوشی طراحی شده و قادر است تا 2 هزار مخاطب و 500 پیام متنی را در خود جای دهد. این گوشی از چراغ‌قوه LED بهره می‌برد که با دوبار ضربه زدن بر روی جهت بالا، روشن خواهد شد.

این گوشی دو سیم‌کارته بود و به یک باتری 800 میلی‌آمپری مجهز شده است. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به درگاه میکرو USB و ورودی 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. در نسخه 2019 نوکیا 105 قابلیت استفاده از رادیو اف‌ام نیز گنجانده شده و در رنگ‌های آبی، مشکلی و صورتی و با قیمت 13 یورو به فروش خواهد رفت.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا