پوشیدنی هوشمند

ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو با قابلیت‌های جدید بروزرسانی شد

سامسونگ به‌تازگی آپدیتی جدید را برای ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو خود ارائه کرده که با دریافت آن، قابلیت تشخیص و هشدار ضربان ضعیف قلب و همچنین شناسایی خودکار فعالیت شنا در این ساعت فعال خواهد شد.

سامسونگ عنوان کرد که این برزورسانی موج ارتقای عملکرد بخش‌های مختلف این اسمارت‌واچ خواهد شد که از جمله مهم‌ترین آن‌ها شناسایی خودکار ورزش‌های آبی است به طوری که بلافاصله، قابلیت‌ها و ردیاب‌های مربوط به این ورزش را فعال و شروع به ثبت می‌کند.

ویژگی جدید دیگر این بروزرسانی، پایش ضربان قلب و تشخیص ضعیف بودن است به طوری که اگر ضربان قلب کاربر در یک بازه زمانی معین از میزان مشخصی کمتر باشد، پیام‌های هشدار را برای وی ارسال می‌کند.

دستیار صوتی بیکسبی نیز نقش مهمی‌ را در این بروزرسانی ایفا می‌کند. سامسونگ در این رابطه گفت از این پس، بیکسبی قادر به ارائه خدمات متعددی بدون دخالت کاربر است. بدین معنی که قادر است با یادگیری فعالیت‌های کاربر در طول بازه‌های زمانی مشخص، پیشنهادهایی را در زمینه ورزش‌های روتین به وی ارائه دهد. این دستیار صوتی همچنین به قابلیت کنترل دستگاه‌های مجهز به فناوری SmartThings همانند لامپ‌ها، دوربین‌ها و پریزهای هوشمند مجهز خواهد بود.

اگر با ساعت‌های هوشمند سامسونگ کار کرده باشید، حتما تایید خواهید کرد که یکی از نقاط ضعف گلکسی واچ اکتیو، حذف حاشیه چرخان در این مدل نسبت به مدل‌های قبلی است. سامسونگ برای رفع این مشکل، به کاربران گزینه کشیدن انگشت بر روی قسمت کناری نمایشگر را پیشنها داد.

اما در این بروزرسانی، سامسونگ با حذف این ویژگی، گزینه دیگری را ارائه کرده است. بدین صورت که تنها با کشیدن انگشت از بالا به پایین و به صورت افقی بر روی صفحه ساعت، می‌توان بین اپلیکیشن‌ها سوییچ کرد.

از دیگر تغییرات این بروزرسانی، طراحی متفاوت قابلیت Goodnight Mode است به طوری که به رنگ‌های آرامش‌بخش مجهز شده و به جای نمایش اطلاعاتی از قبیل تعداد گام‌ها، تنها ساعت را نشان می‌دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که نسل جدید این ساعت تحت عنوان گلکسی واچ اکتیو 2 با قابلیت حاشیه‌های حساس به تاچ معرفی خواهد شد.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا