موبایل

نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 احتمالا ماه آینده معرفی می‌شوند

بر اساس آخرین گزارش‌ها، شرکت HMD Global قصد دارد تا در ماه آینده میلادی از نسل جدیدی گوشی‌های هوشمند خود به نام‌های نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 رونمایی کند.

وب‌سایت NokiaPowerUser با انتشار گزارشی مدعی شد که در ماه آگوست و در جریان مراسمی، شاهد رونمایی از گوشی‌های جدید برند نوکیا خواهیم بود. هنوز زمان دقیق برگزاری این مراسم اعلام نشده اما از آن‌جایی که HMD Global در تغییر زمان رونمایی از محصولات خود ید طولایی دارد، بسیاری از وب‌‎سایت‌ها از پیش‌بینی زمان دقیق این مراسم امتناع می‌کنند.

برخی منابع خبری اما مشخصاتی را برای این دو گوشی پیش‌بینی کرده‌اند. برای نمونه احتمالا نوکیا 6.2 به نمایشگر 6.2 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد 19:9، پردازنده اسنپدراگون 660 و حافظه رم در دو نسخه 4 و 6 گیگابایتی مجهز خواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های مورد انتظار برای این گوشی می‌توان به دوربین سه‌گانه در قسمت پشتی اشاره کرد که از لنزهای شرکت زایس بهره می‌برد و یکی از لنزهای آن نیز از نوع فوق عریض با قابلیت پوشش 120 درجه‌ای است.

نوکیا 6.2 به اندروید وان مجهز خواهد بود و طبق آخرین شایعات، از باتری 3500 میلی‌آمپری، ورودی 3.5 میلیمتری هدفون و درگاه USB-C بهره می‌برد.

در خصوص مدل دیگر یعنی نوکیا 7.2 نیز باید گفت که این گوشی احتمالا از مشخصات یکسانی با مدل نوکیا 6.2 برخوردار خواهد بود، با این تفاوت که به جای اسنپدراگون 660، توان پردازشی آن از طریق چیپست اسنپدراگون 710 تامین می‌شود.

نوکیا 6.2 و نوکیا 7.2 احتمالا ماه آینده معرفی می‌شوند

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا