شبکه‌های اجتماعی

هشدار به کاربران خاطی اینستاگرام قبل از حذف اکانت

قابلیت جدید اینستاگرام

اینستاگرام، اقدامات اعتدال سازی خود را با افزودن قابلیتی جدید، تقویت کرد. این قابلیت جدید، به کاربرانی که به دلیل نقض قوانین این شبکه، اکانت‌ها در شرف حذف شدن است، هشدار داده و آنها را مطلع می‌کند.

در این پیغام هشدار، لیستی از پُست‌ها، کامنت‌ها یا استوری‌هایی که به دلیل نقض قوانین حذف شده‌اند، به کاربر نشان داده شده و توضیحاتی درباره این‌که چرا حذف شده‌اند داده می‌شود. اینستاگرام در توضیح این قابلیت می‌گوید:« اگر مطلبی را به اشتراک بگذارید که قوانین شبکه را نقض کند، اکانت شما در معرض حذف شدن قرار خواهد گرفت.»

این اقدام اینستاگرام به این دلیل است که شاید کاربرانی که اکانت‌های آنها احتمال بسته شدن دارد، از طریق این پیغام هشدار بتوانند راحت‌تر درخواست تجدیدنظر خود را به این شبکه ارسال کنند.  البته فعلا، تنها برخی از کاربران می‌توانند درخواست تجدید نظر بفرستند و این قابلیت به مرور برای دیگر افراد نیز ارائه می‌شود.

این قابلیت می‌تواند زنگ هشداری باشد تا کاربران خاطی بفهمند که باید در این شبکه احتیاط بیشتری داشته باشند تا اکانتشان حذف نشود. برخی از کاربران نیز هستند که عموما به اشتباه مشمول این قابلیت می‌شوند و این قابلیت اینستاگرام برای همین است که جو شبکه متعادل شود و کسی بدون دلیل واقعی از این شبکه حذف نشود.

علاوه بر قابلیت هشداری جدید، بازه زمانی مد نظر برای اجرایی شدن حذف اکانت کاربران خاطی نیز بازبینی شده است. یعنی از این به بعد، اکانتی که در مدت به خصوصی، تعداد مشخصی قانون شکنی داشته باشد، از این شبکه حذف خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا