موبایل

گوشی جدید Realme 3i مجهز به باتری 4230 میلی‌آمپری معرفی شد

شرکت Realme به‌تازگی از گوشی جدید خود تحت عنوان 3i پرده برداشت. محصولی که به پردازنده هلیو پی 60 شرکت مدیاتک مجهز شده و قاب پشتی آن با الماس برش خورده است.

در قسمت جلویی این گوشی از نمایشگر 6.2 اینچی IPS با رزولوشن اچ‌دی پلاس و پوشش گوریلا گلس 3 استفاده شده و یک سنسور 13 مگاپیکسلی نیز در قسمت میانی نمایشگر تعبیه شده است. در قسمت پشتی اما شاهد بکارگیری سیستم دوربین دوگانه مجهز به سنسورهای 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 هستیم. در کنار این دوربین، یک فلش LED تعبیه شده و سنسور اثر انگشت نیز در قسمت میانه بدنه پشتی جای گرفته است.

انرژی پردازشی این Realme 3i از طریق پردازنده هشت هسته‌ای هلیو پی 60  تامین می‌شود. این گوشی در دو مدل عرضه خواهد شد که مدل نخست به رم 3 و حافظه 32 گیگابایتی و مدل دوم به رم 4 گیگابایتی و حافظه 64 گیگابایتی مجهز است. امکان استفاده از کارت حافظه میکرو اس‌دی نیز برای کاربران فراهم شده است.

یک باتری 4230 میلی‌آمپری، نیروی مورد نیاز را به رگ‌های این اسمارت‌فون تزریق می‌کند که با توان 10 واتی شارژ و درگاه میکرو USB شارژ خواهد شد. سیستم‌عامل این گوشی نیز مبتنی بر اندروید 9 پای با رابط کاربری Color OS است.

قرار است این گوشی در رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی و با قیمت 116 دلار برای مدل 32 گیگابایتی و 145 دلار برای مدل 145 دلار به بازار عرضه شود.

گوشی جدید Realme 3i مجهز به باتری 4230 میلی‌آمپری معرفی شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا