تکنولوژی

دوربین گوشی‌های هوشمند شیائومی پیشرفته‌تر می‌شوند

شرکت چینی شیائومی به منظور کار بر روی تکنولوژی دوربین گوشی‌های هوشمند خود، مرکز تحقیق و توسعه جدیدی را در شهر تامپر فنلاند راه‌اندازی کرد.

این شهر به شهر متخصصان دوربین شناخته می‌شود و شرکت نوکیا نیز چند سالی‌ست که مرکز تحقیقاتی خود را در این شهر دایره کرده است. شیائومی قصد دارد تا با کمک گرفتن از تخصص مهندسان فنلاندی و دیگر کشورهای جهان که در این شهر حضور دارند، گامی‌بزرگ را برای ارتقای عملکرد دوربین‌های خود بردارد.

البته تمامی‌تمرکز شیائومی در این مرکز به توسعه دوربین‌ها معطوف نخواهد شد و به گفته این شرکت، بر روی دیگر تکنولوژی‌ها و سایر قسمت‌های محصولات این شرکت نیز کار خواهد شد.

به نظر می‌رسد که شیائومی قصد دارد تا جا پای شرکت رقیب یعنی هواوی بگذارد. همانطور که می‌دانید هواوی نیز در طی یکی دو سال اخیر، بسیاری از متخصصان شرکت نوکیا را به استخدام خود درآورده و آغاز همکاری آن با شرکت لایکا نیز سبب شده تا دوربین محصولات این شرکت، یک سروگردن بالاتر از نمونه‌های مشابه بازار قرار گیرند.

هواوی چند سال پیش یعنی در سال 2016، مرکز تحقیق و توسعه خود را در این شهر تاسیس و توجه خود را بر روی توسه هرچه بیشتر محصولات خود معطوف کرد.

حال شیائومی امیدوار است که بتواند با کمک افراد متخصص شهر تامپر و دانش مهندسان داخلی خود، دوربین‌های پیشرفته‌تری را در دل گوشی‌های هوشمند خود بکار برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا