گوناگون

با این ربات کاربردی می‌توانید به راحتی تماس ویدیویی برقرار کنید

شرکت Swivl موفق به طراحی ربات کوچکی شده که می‌تواند برای ویدیو کنفرانس‌ها و یا تماس‌های ویدیویی بسیار مفید باشد.

با گسترش تکنولوژی و وسایل ارتباط جمعی، استفاده از تماس‌های ویدیویی در میان کاربران بیش از پیش شایع شده و شرکت‌ها نیز برای تسهیل استفاده از این قابلیت، ویژگی‌هایی را به اپلیکیشن‌ها اضافه و یا گجت‌های سخت‌افزاری را تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

در همین رابطه اخیرا شرکتSwivl موفق به ساخت رباتی تحت عنوان Swivl C Series SW3322-C1 شده که قادر است به صورت خودکار، کاربر را در حین برقراری تماس ویدیویی یا ویدیوکنفرانس دنبال کند. بدین ترتیب، دیگر نیازی نیست تا کاربر برای برقراری تماس ویدیویی به طور ثابت سر جای خود بنشیند و یا در یک نقطه بایستد.

برای استفاده از این ربات، تنها کاری که کاربر باید انجام داد این است که می‌بایست گوشی و یا تبلت خود را بر روی این ربات قرار دهد و سپس با زدن دکمه شروع تماس ویدیویی، با دیگر کاربران ارتباط برقرار کند. در این‌جا، کاربر می تواند به صورت آزادانه در جهات مختلف حرکت کند چراکه این ربات ربات قادر است به صورت خودکار، وی را ردیابی کند.

این ربات به‌ گونه‌ای‌ طراحی شده که قادر است به 5 میکروفون برای ضبط صدا وصل شود. همچنین می‌توان با جفت کردن این ربات با یک اسپیکر، صوت ویدیوها را با کیفیت و وضوح بیشتری پخش کرد.

برای این ربات، نرم‌افزار Swivl پلاس طراحی شده که در پلتفرم‌های مختلف موبایل و همچنین وب و ویندوز قابل استفاده خواهد بود.

با این ربات کاربردی می‌توانید به راحتی تماس ویدیویی برقرار کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا