تپسیتک‌شاخ

تک شاخ قسمت دوم : میلاد منشی پور، هم‌بنیانگذار و مدیرعامل تپسی

قسمت دوم برنامه ویدیویی تک شاخ به گفت وگو با میلاد منشی پور هم‌بنیانگذار و مدیرعامل تپسی اختصاص دارد.

میلاد منشی پور در این برنامه در گفت و گو با شهرام شریف مجری تک شاخ از تجربه زندگی، تحصیل و کار در ایران و سپس در شرکتهای خارجی صحبت می‌کند و بعد زمینه‌ها و آشنایی با بنیانگذاران دیگر و راه‌اندازی تاکسی اینترنتی تپسی و چالشهای پیرامون رشد آن در ایران را توضیح می‌ٔهد

در بخشی از این مصاحبه او می‌گوید ابتدا تیم بنیانگذاران تپسی روی موضوع دیگری متمرکز شده بودند اما بعد تاکسی اینترنتی را انتخاب کردند و ادامه دادند. او همچنین در این گفت وگو به پرسشها درباره نحوه قیمت گذاری سفر و فاکتورهای آن پاسخ میدهد.

به گفته منشی پور قانونگذاری بر تاکسیهای اینترنتی مناسب است اما این کار باید توسط نهادی انجام گیرد که تغییر نگرش نسبت به این بحث داشته باشد.

میلاد منشی پور برنامه تک شاخ تپسی شهرام شریف

بنیانگذار و مدیرعامل تپسی میگوید اینکه قانونگذاری باید وجود داشته باشد شکی نیست و دردسر ما را هم کم می‌کند. ما بخش عمده وقتمان را به جای ارزش آفرینی برای مسافر و راننده بخش عمده وقتم را برای هموار کردن بحث رگولاتوری دارم قرار میدهم البته این مسیری است که در دنیا هم هست ولی در دنیا بسیار طولانی است.

او میگوید یکی از مدیران ارشد حمل و نقل شهر تهران در یک جلسه رسمی در مقابل معاون رییس جمهور تاکسی های اینترنتی را مضر اعلام می‌کند. با چنین نگرشی مشخص است که ما نگران می‌شویم زیر چتر این واحد نظارتی قرار بگیریم.

منشی پور همچنین می گوید : مشخص سیستم تاکسیرانی که ناکارآمد هست و دهه‌ها ناکارآمد بوده  و طبیعی است نمی‌تواند بر تاکسیهای اینترنتی مدیریت کند.

این برنامه را بشنوید

برنامه تک شاخ

برنامه تک شاخ یک برنامه مستقل است که توسط آی تی ایران و آپارات تولید و  هر دو هفته یکبار  از طریق آی تی ایران و آپارات پخش می‌شود. هدف این برنامه گفت و گو با کارآفرینان، مدیران، هنرمندان و اشخاصی است که هرکدام با شرکت،‌محصول یا آثارشان چیزی را در اطراف ما تغییر داده‌اند.

برای دنبال کردن برنامه تک شاخ و آگاه شدن از گفت وگوهای جدید  می‌توانید مستقلا شبکه‌های اجتماعی این برنامه را دنبال کنید. در توییتر، تلگرام و اینستاگرام تک شاخ حاشیه‌ها و جزییات بیشتری از برنامه‌ها و میهمانان آنها را می‌توانید دنبال کنید.

نخستین برنامه تک شاخ به گفت وگو با مجید قاسمی بنیانگذار فیدیبو اختصاص داشت.

نوشته های مشابه

‫5 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا