اپل

اپل احتمالا در حال کار بر روی تبلت تاشو مجهز به فناوری 5G است

برخی تحلیلگران محصولات هوشمند پیش‌بینی کرده‌اند که شرکت اپل این روزها در حال کار بر روی تبلت تاشوی خود است که قرار در آینده نزدیک روانه بازار شود.

در سال 2019، شاهد معرفی و عرضه محصولات تاشوی متعددی از سوی شرکت‌های مختلفی همچون سامسونگ، هوآوی و شیائومی‌ بوده‌ایم و اپل نیز برای جا نماندن از این سه رقیب اصلی خود، بر روی توسعه این فناوری تمرکز کرده و طبق آخرین شنیده‌ها، قصد دارد تا به جای گوشی، از یک تبلت تاشو رونمایی کند.

هنوز مشخص نیست که این محصول همانند گوشی‌های سامسونگ و هوآوی به نمایشگری تاشو مجهز خواهد بود یا به‌مانند یک لپ‌تاپ از دو نمایشگر که یک نمایشگر نقش کیبورد را ایفا می‌کند، برخوردار خواهد بود.

اندازه نمایشگر این محصول احتمالا شبیه به نمایشگر مک بوک‌های این شرکت خواهد بود؛ بدین معنی که ابعاد 12.9 اینچی برای این تبلت پیش‌بینی شده است. برخی‌ها نیز ادعا کرده‌اند که اندازه این تبلت بعد از باز شدن، به 13 یا 15 اینچ خواهد رسید.

از طرفی دیگر، آیپد تاشو یا تبلت تاشو اپل از فناوری 5G نیز برای اتصال سریع‌تر به اینترنت پشتیبانی خواهد کرد. البته هنوز هیچ یک از این اطلاعات توسط اپل تایید و یا رد نشده و صرفا از زبان تحلیلگران نزدیک به این شرکت مطرح شده‌اند.

در هر حال، اگر این شایعه یعنی عرضه تبلتی تاشو و مجهز به فناوری 5G راه خود را به واقعیت باز مند، قطعا می‌تواند مورد استقبال خریداران قرار گیرد. البته شاید تا سال 2020 و یا حتی 2021 نیز شاهد عرضه چنین محصولی نباشیم و باید منتظر ماند و دید که در طی هفته‌ها و ماه‌های آتی، چه اطلاعاتی در این رابطه منتشر خواهد شد.

مرتبط: تعطیلی خط تولید تبلتهای گوگل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا