موبایل

انتشار تصاویری از گوشی مرموز نوکیا مجهز به سه دوربین

به‌تازگی تصاویری از اسمارت‌فون جدیدی با برند نوکیا در فضای وب منتشر شده که این محصول را مجهز به سه دوربین عکاسی در قسمت پشتی بدنه نشان می‌دهد.

بعد از آنکه نوکیا توسط شرکت HMD Global خدیداری و تمامی‌فرآیند طراحی، تولید، بازاریابی و فروش گوشی‌های نوکیا به این شرکت واگذار شد، شاهد احیای این برند قدیمی‌و نوستالژیک بودیم. این شرکت در طی یکی دو سال اخیر، مدل‌های مدل‌های مختلفی از نوکیا را در طرح‌ها و مجهز به مشخصات فنی مختلف روانه بازار کرده است.

اخیرا نیز تصاویری منتسب به یکی از گوشی‌های این شرکت به بیرون درز کرده که شایعه استفاده از ماژول دوربین دایره‌ای شرکت زایس را در این محصول تایید می‌کند. با دقت در این تصاویر می‌توان گفت که این نوکیای جدید از یک سنسور واید معمولی و یک سنسو الترا واید و همچنین سنسور عمق‌بخشی به تصاویر بهره می‌برد.

در تصویری دیگر، مشخصات این گوشی آمده که با استناد به آن می‌توان گفت که این محصول از ویژگی‌هایی همچون اندروید 9 پای، دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی، پردازنده اسنپدراگون 660 و باتری 3500 میلی‌آمپری بهره می‌برد.

میزان رزولوشن نمایشگر این گوشی برابر با 1080 در 2340 و تراکم پیکسل آن برابر با 401ppi عنوان شده است. انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون مجهز به نمایشگر 6.3 اینچی رونمایی شود؛ یعنی چیزی بین گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس.

اگرچه به نظر می‌رسد که این گوشی در قامت یک پرچمدار رونمایی شود، اما مدل پردازنده آن نشان می‌دهد که نوکیای جدیدی در جمع مدل‌های میان‌رده بازار جای خواهد گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا