مایکروسافت

سرفیس تاشوی مایکروسافت در راه است؟

آیا مایکروسافت به دنبال تولید سرفیس تاشو است؟

این هقته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه مایکروسافت احتمالا برای سال 2020، تبلت سرفیس تاشو عرضه خواهد کرد. اما اخیرا پتنت جدیدی منتشر شده که از دستگاه تاشوی متفاوت دیگری از سوی مایکروسافت، خبر می‌دهد. پتنت جدید، دستگاهی را نشان می‌دهد که مجهز به ویندوز 10 بوده و قابلیت تاشدن دارد.

در عکس‌هایی که از این پتنت منتشر شده‌، برای قسمت لولا در دستگاه، توضیح واضح تری داده می‌شود. بسیاری معتقدند که دستگاهی که در عکس‌ها نمایش داده می‌شود، احتمالا سرفیس بوک جدید شرکت مایکروسافت خواهد بود زیرا شباهت زیادی به این دستگاه مشاهده می‌شود.

سرفیس تاشوی مایکروسافت پتنت

این پتنت در دسامبر 2017 به ثبت رسیده و اخبار آن در ژوئن 2017 منتشر شد. این پتنت، تبلتی را معرفی می‌کند که از وسط به دو قسمت تقسیم می‌شود. در تصاویر منتشر شده می‌بینیم که دو صفحه جداگانه دستگاه، چگونه به یکدیگر متصل شده و صفحه نمایش کامل را شکل می‌دهند.

مایکروسافت در طراحی این مدل دستگاه تاشو‌، از تکنیک متفاوتی استفاده کرده که ادعا می‌کند کارایی بهتری خواهد داشت.

سرفیس تاشوی مایکروسافت طراحی پتنت

 

 

دستگاه‌های دیجیتالی تاشو، مدتی می‌شود که مورد توجه شرکت‌های بزرگ سازنده لوازم تکنولوژیک، قرار گرفته‌اند. در سال جاری، چند مدل گوشی تاشو توسط شرکت‌هایی همچون سامسونگ و هواوی معرفی شده‌اند که البته هنوز هیچ کدام به بازار وارد نشده‌اند. ظاهرا تکنولوژی این نسل جدید از دستگاه‌های دیجیتال، فعلا نیاز به توسعه بیشتر دارد.

گوشی‌های تاشو و 5G، موضوع اصلی نمایشگاه MWC 2019

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا