ایران

توضیح جهرمی درباره خودسوزی در مقابل وزارت ارتباطات

وزیر دستور رفع بازداشت وی را داد

وزیر ارتباطات با بیان توضیحاتی درباره حادثه خودسوزی در محل این وزارتخانه گفت: یکی از مدیران وزارتخانه را مأمور کردم تا نسبت به هماهنگی با نیروی انتظامی برای رفع بازداشت وی اقدام کنند.
به گزارش خبرنگار مهر، محمدجواد آذری جهرمی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اظهار داشت: در جلسه مشترک وزرای ارتباطات آسیا اقیانوسیه با رئیس جمهور سنگاپور بودم که خبر رسید فردی مقابل وزارت ارتباطات اقدام به خودسوزی کرده است. اما ماجرا چیست؟

وی ادامه داد: ایشان چندی پیش به بنده مراجعه کردند و گفتند تولید کننده کابینتهای فیبرنوری منازل است و ضرر زیادی کرده است نهایتاً با توافق، حَکَم انتخاب شد.

وزیر ارتباطات گفت: به نظر می‌رسد تخلف از عهد از سوی شرکت اینترنتی صورت گرفته باشد؛ انصافاً توان این تولیدکننده در حد این ضرر نبود.

وی اظهار داشت: مطابق قانون؛ وزارت ارتباطات شانیت حقوقی برای ورود به این نوع اختلافات را ندارد و آنچه تلاش شد از باب ریش سفیدی و حل اختلاف بود.

جهرمی در این پیام گفت: در حادثه امروز، با توجه به عدم اطلاع نگهبانان از ماجرای ایشان و تصور اقدام ضدامنیتی، وی تحویل نیروی انتظامی شده است. یکی از مدیران وزارتخانه را مأمور کردم تا ابتدا نسبت به هماهنگی با نیروی انتظامی برای رفع بازداشت وی اقدام کنند، ثانیاً با توجه به اتفاقات روی داده از شرکت اینترنتی بخواهند با نظر صادر شده توسط حَکَم نسبت به رفع این اختلاف اقدام کنند.

اقدام به خودسوزی در وزارت ارتباطات

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا