عکاسی

با دوربین عکاسی جدید (M-E (Type 40 شرکت لایکا آشنا شوید

شرکت لایکا به‌تازگی از دوربین عکاسی فاصله‌یاب خود تحت عنوان (M-E (Type 40 پرده برداشت.

دوربین‌های عکاسی لایکا، با قیمت نسبتا بالایی در بازار به فروش می‌روند و از این‌رو، هر کسی توان خرید مدل‌های این شرکت را ندارد. اما اگر قصد تجربه کار با یکی از مدل‌های جدید این شرکت دارید، بد نیست بدانید که لایکا عضو جدیدی را به خانواده مدل‌های سری M خود اضافه کرده که به نسبت مدل‌های قبلی این شرکت ارزان‌تر است.

برای داشتن این دوربین عکاسی جدید باید نزدیک به 3995 دلار بپردازید. صرفنظر از بحث بر روی قیمت، این دوربین از یک سنسور 24 مگاپیکسلی فول‌فریم CMOS به همراه پردازنده تصویری Maestro لایکا و بافر 2 گیگابایتی بهره می‌برد.

میزان حساسیت به نور و یا همان ایزو در این دوربین بین 200 تا 6400 متغیر خواهد بود. بدنه (M-E (Type 40 از مقاومت نسبی در برابر آب و گردوغبار برخوردار است و پوششی از چرم، بخش‌هایی از آن را دربرگرفته است.

از دیگر مشخصات این دوربین می‌توان به نمایشگر 3 اینچی TFT، قابلیت ضبط ویدیوهای فول اچ‌دی و برخورداری از وای‌فای اشاره کرد. انرژی (M-E (Type 40 از طریق یک باتری 1800 میلی‌آمپری تامین می‌شود. کاربران می‌توانند در حالت عکاسی متوالی، با سرعت 3 فریم بر ثانیه به ثبت عکس از سوژه‌ها بپردازند.

بر روی بدنه این دوربین، دکمه‌ای اختصاصی برای ضبط ویدیو تعبیه شده که می‌تواند برای شیفت سریع از حالت عکاسی به فیلم‌برداری مفید واقع شود. وزن این دوربین حدود 680 گرم عنوان شده است.

پیش‌فروش دوربین (M-E (Type 40 لایکا از امروز آغاز شده و قرار است طی یکی دو روز آینده به دست علاقمندان برسد.

با دوربین عکاسی جدید (M-E (Type 40 شرکت لایکا آشنا شوید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا