واقعیت مجازی

هدست واقعیت مجازی Vive Cosmos اچ‌تی‌سی مجهز به شش دوربین معرفی شد

شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی اخیرا اطلاعات تازه‌ای را از هدست واقعیت مجازی جدید خود تحت عنوان Vive Cosmos برای علاقمندان به این فناوری نوظهور ارائه کرد.

این هدست پیشرفته از شش دوربین، هدفون‌هایی با قابلیت جداشدن و طراحی خاصی بهرهمی‌ برد که آن را به نمونه‌ای کم‌نظیر تبدیل کرده است. اچ‌تی‌سی  برای اولین بار در جریان نمایشگاه CES 2019 لاس وگاس آمریکا از این دستگاه سخن گفت و افزود که با Vive Cosmos، کاربران تجربه گرافیکی و صوتی بی‌نظیری را تجربه خواهند کرد.

این هدست از نمایشگری تحت عنوان Pixel-packed بهرهمی‌ برد که قادر است اطلاعات و محتوا بر روی نمایشگر را با کیفیت بسیار بالایی پیش روی چشمان کاربر، به نمایش درآورد. همچنین در این هدست، از سیستم ردیابی جدیدی نیز استفاده شده است.

اچ‌تی‌سی  در این رابطه گرفت هدست Vive Cosmos با سیستم ردیابی جدید که از دقت بسیار بالایی نیز برخوردار است، در کنار قابلیت کنترل‌های حرکتی و هدست مجهز به سش درجه آزادی (6oF)  قادر است تجربه عمقی از سفر به دنیای واقعیت مجازی را به ارمغان آورد.

در ساخت بدنه این هدست از مواد اولیه نرم، سبک و با قابلیت عبور دادن هوا استفاده شده که مشکلی برای استفاده طولانی‌مدت برای کاربر بوجود نخواهد آمد.

اچ‌تی‌سی  همچنین در کنار این هدست، از کنترلرهای جدیدی نیز رونمایی کرد البته افشای جزییات مربوط به آن و دیگر مشخصات هدست واقعیت مجازی Vive Cosmoos به هفته آینده موکول شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا