تک‌شاخویدئو

تک شاخ ، برنامه ویدیویی جدید آی تی ایران : قسمت اول: فیدیبو

این سری برنامه فعلا هر دو هفته یکبار پخش می‌شود

تک شاخ نام برنامه جدید ویدیویی است که با اجرای شهرام شریف و با همکاری آی تی ایران و آپارات تولید می‌شود.

تک شاخ برنامه‌ای گفت و گو محور  است که روی کنکاش در داستان زندگی کارآفرینان، هنرمندان، مدیران استارتاپها و شرکتهای بزرگی و افراد شاخصی است که از ذهن و عملشان چیزی به زندگی امروز ما افزوده‌ شده است.

در برنامه تک شاخ به دلیل ارتباط نزدیک با  حوزه تکنولوژی طبیعتا در این فضا بیشتر قدم خواهیم زد اما به سراغ حوزه‌های دیگر هم خواهیم  رفت.

برنامه تک شاخ هر دو هفته یکبار روزهای شنبه  از طریق خود آی تی ایران و آپارات پخش می‌شود اما می‌توانید مستقلا شبکه‌های اجتماعی این برنامه را دنبال کنید. در توییتر، تلگرام و اینستاگرام تک شاخ حاشیه‌ها و جزییات بیشتری از برنامه‌ها و میهمانان آنها را می‌توانید دنبال کنید.

تک شاخ نخست : مجید قاسمی ، بنیانگذار فیدیبو

گفت و گوی شهرام شریف و مجید قاسمی در برنامه تک شاخ

نخستین برنامه تک شاخ گفت و گو با مجید قاسمی بنیانگذار فیدیبو استارتاپ موفق حوزه کتاب الکترونیکی است که به همراه چند استارتاپ مشابه دیگر در طی چند سال از مسیری تکنولوژیک تولید، فروش و خواندن کتاب را برای ایرانیان متحول کرده‌اند.

مجید قاسمی در این برنامه از نخستین ایده‌های خود برای راه‌اندازی فیدبو می‌گوید و بعد درباره سرمایه‌گذاری و توسعه آن توضیح می‌دهد. بنیانگذار فیدیبو همچنین درباره فیدیبوک ( نخستین کتابخوان الکترونیکی فارسی ) توضیح میدهد.

این برنامه را بشنوید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا