سامسونگ

مانیتور منحنی 27 اینچی سامسونگ برای گیمرها رونمایی شد

شرکت سامسونگ به‌تازگی از یک مانیتور منحنی 27 اینچی CRGS خود که ویژه گیمرها و طرفداران دنیای بازی طراحی شده، رونمایی کرد.

آیا شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که اعتقاد دارید مانیتورهای منحنی تجربه بهتری از اجرای بازی را به نسبت مانیتورهای صاف برای کاربران به ارمغان می‌آورند؟ اگر این‌چنین فکر می‌کنید باید بگوییم که سامسونگ گزینه مناسبی را پیش رویتان گذاشته است.

این مانیتور 27 اینچی از فناوری G-Sync بهره می‌برد. یعنی زمانی که با کارت گرافیک انویدیا جفت می‌شود، قادر است نرخ فریم مانیتور را برای ارتقای تجربه تماشای محتوا بهبود ببخشد. این مانیتور همچنین، از نرخ رفرش 240 هرتزی بهره می‌برد که به طور قابل ملاحظه‌ای بیشتر از نرخ رفرش مرسوم در بسیاری از مانیتورهای استاندارد موجود در بازار است.

تنها نقطه ضعف این مانیتور حداکثر میزان رزولوشن آن است که برابر با 1920 در 1080 اعلام شده که ای مساله در عصری که که از آن به عنوان عصر 4k یاد می‌شود، نمی‌تواند قابل قبول باشد. بویژه آن‌که این مانیتور برای گیمرها و اجرای انواع بازی‌ها طراحی شده و این امر نمی‌تواند برای کاربران خوشایند باشد.

با این حال، این میزان رزولوشن اگر یک نقطه مثبت داشته باشد، پایین آوردن قیمت تمام‌شده دستگاه است. سوگ، گی-کیم، نائب رئیس سامسونگ در کسب‌وکار ویژوال دسپلی گفت که سامسونگ توانست با بهره‌گیری از آخرین تکنولوژی گرافیکی، تجربه متفاوتی از اجرای بازی را بواسطه نمایشگرهای منحنی خود برای گیمرها به ارمغان آورد. مانیتور منحنی CRG5 جدید ترکیبی از نرخ رفرش 240 هرتزی به همراه فناوری G-SYNC انویدیا را در خود جای داده و قادر است تجربه گرافیکی عمیقی را برای کاربران رقم بزند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا