ترجمه شده

تغییرات جدید در نحوه نمایش نتایج جست و جوی گوگل

بیش از دو لینک از یک سایت نمایش داده نخواهد شد

موتور جست و جوی گوگل مرتبا در حال تغییر است و در تازه‌ترین تغییرات می‌خواهد جلوی نمایش چند لینک از یک سایت را در یک نتیجه جست وجو بگیرد.

گوگل می گوید این تغییر به منظور ارائه تنوع بیشتر  ( در نمایش لینک‌ از سایت‌های مختلف ) در نتایج جستجو طراحی شده و بر اساس فیدبک کاربران انجام گرفته است.

با این وجود، نوع نتایج بسته به جست و جوی شما متفاوت خواهد بود و گوگل ممکن است همچنان چند مطلب از یک سایت را به دلیل مرتبط بودنشان با موضوع جست وجو به شما نشان دهد.

اما به طور عادی بعد از این دیگر بیشتر از دو لینک از یک سایت را در یک جست و جو مشاهده نخواهید کرد.

 

رنک سایت‌ها در گوگل تغییری نمی‌کند

به گفته  دنی سالیوان یکی از متخصصین گوگل، این تغییر روی نحوه و جایگاه سایت ها در Google تاثیر نخواهد گذاشت و فقط چند نتیجه برای یک صفحه خاص نمایش داده می شود.

گوگل به طور مداوم در حال تغییر در رتبه بندی و نمایش صفحات در جست و جو است: یک بروز رسانی بزرگ برای الگوریتم های اصلی آن در ماه جاری اتفاق می افتد، اما ظاهرا آنچه حالا گوگل برای تغییر در نحوه نمایش جست و جو انجام داده موضوع جداگانه‌ای ( نسبت به تغییرات بزرگ در این جست و جوگر) است.

یکی از جدیدترین ویژگی های اضافه شده به قابلیت های موتور جستجو گزینه ای برای سفارش آنلاین غذا است که با کمک شرکای شخص ثالث مختلف صورت گرفته است، هر چند که این قابلیت در حال حاضر فقط در شهرهای انتخابی ایالات متحده در دسترس است.

فرقی نمی کند که شما در جستجوی غذا، حقایق مشهور و یا آموزش های فنی در Google هستید، به زودی تنوع بیشتری را در نتایج گوگل شاهد خواهید بود.

از طریق Gizmodo

منبع

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا