اپل

ازین پس می‌توانید اپلیکیشن‌هایی تا حجم 200 مگابایت را از اپ‌استور دانلود کنید

شرکت اپل به‌تازگی محدودیت دانلود اپلیکیشن از اپ‌استور بوسیله اینترنت همراه موبایل یا همان دیتا را تا فایل‌هایی به حجم 200 مگابایت افزایش داد.

در سال‌های گذشته و بنا به دلایلی همچون فراگیر نبودن استفاده از اینترنت همراه موبایل و همچنین سرعت پایین اتصال به اینترنت، استفاده از اپلیکیشن‌ها و یا دیگر فایل‌های رسانه‌ای به گستردگی امروز نبود.

اما با گذشت زمان این روال تغییر کرد و بسیاری از کاربران، علاوه بر وای‌فای، به استفاده از اینترنت همراه موبایل یا همان دیتا نیز روی آوردند. در این میان اما برخی شرکت‌ها، محدودیت‌هایی را در استفاده از اینترنت همراه تعریف کرده بودند که البته با گذشته زمان این محدودیت‌ها کمرنگ‌تر شد.

اپل یکی از این شرکت‌ها است که تاکنون تنها کاربران می‌توانستند اپلیکیشن‌هایی تا حجم 150 مگابایت را از اپ‌استور دانلود کنند. اما به تازگی این شرکت اعلام کرد که محدودیت دانلود اپلیکیشن از اپ‌استور بوسیله اینترنت همراه را تا 200 مگابایت ارتقا داده است.

اگرچه شاید 50 مگابایت، حجم چشمگیری نباشد اما برای کاربرانی که از دیتا استفاده می‌کنند، درهایی جدیدی را برای دانلود اپلیکیشن‌های بیشتر باز می‌کند.

با این حال، برخی از دارندگان محصول اپل نیز ادعا کرده‌اند که اخیرا توانسته‌اند فایل‌هایی با حجمی‌ بیشتر 200 مگابایت را نیز دانلود کنند. برای نمونه، یکی از کاربران مدعی شد که یک بازی با حجم 240 مگابایت را از طریق اینترنت همراه موبایل خود دانلود کرده است.

البته چنین مواردی احتمالا به این دلیل است که ممکن است برخی بازی‌ها یا اپلیکیشن‌ها برای چندین دستگاه همانند آیفون یا آیپد طراحی شده باشند. از این‌رو، شاید حجم این فایل برای دستگاه تبلت برابر با 240 مگابایت تعیین شده باشد و برای گوشی آیفون این حجم تقلیل یابد و به کمتر از 200 مگابایت برسد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا