ترجمه شدهسامسونگ

معرفی مک بوک پروهای 13 و 15 اینچی سامسونگ

سامسونگ، درست پیش از نمایشگاه WWDC 2019، لپ‌تاپ‌های جدید خود را رونمایی کرد. نام این لپ تاپ‌ها ظاهرا  Notebook 7 است و بر اساس شواهد و قراین، شباهت بسیار زیادی به لپ‌تاپ‌های کنونی شرکت اپل دارند.

این محصول در دو مدل 13 و 15 اینچی طراحی شده و هر دو به ویندوز 10 مجهز هستند. در طراحی هر دو لپ تاپ، شاخصه‌های ظاهری مک بوک پرو اپل به وضوح مشخص است مانند حاشیه‌های صفحه نمایش و ترکپد بزرگ. سامسونگ حتی در طراحی دو لپ تاپ جدید، کوچک‌ترین جزئیات مک بوک‌ اپل را نیز کپی کرده: فونت استفاده شده توسط کیبورد و حتی والپیپر صفحه نمایش همگی شباهت زیادی به اپل دارد.

لپ تاپ جدید سامسونگ-Notebook 7 که شباهت بی نظیری به مک بوک پرو دارد.

مدل 13 اینچی، بیشتر از مدل دیگر، به مک بوک پرو شباهت دارد. نحوه قرار گیری دگمه‌های کیبورد، نحوه جاگیری ترکپد و بسیاری چیزهای دیگر.

نوت بوک 7 برخلاف مک بوک پرو، پورت‌ها و خروجی‌های زیادی دارد. خروجی‌های USB 3.0،  USB-C،  HDMI و میکرو اس‌دی . به همین دلیل برای این مدل، دیگر استفاده از تبدیل‌ها و لوازم جانبی گوناگون نیاز نیست.

این مدل لپ تاپ سامسونگ در ماه جولای در امریکا با قیمت 999.99 دلار عرضه خواهد شد.

محصول جدید این شرکت تنها در وبسایت آمازون و فروشگاه‌های آنلاین سامسونگ برای فروش قرار خواهد گرفت.

هر دو سایز به پردازنده نسل هشتم اینتل ، 8 گیگابایت رم و تصویر1080p ، سنسورهای اثرانگشت مجهز است. مدل 15 اینچی را می‌توان همراه با کارت گرافیک GeForce MX250  انویدیا سفارش داد.

لپ تاپ جدید Notebook 7 Force تنها در رنگ مشکی عرضه می شود.سامسونگ لپ تاپ جدید 15 اینچی دیگری نیز معرفی کرده که Notebook 7 Force نام دارد. این لپ تاپ، ظاهر مشابهی با Notebook 7( و بالطبع به مک بوک پرو) داشته و تنها در رنگ مشکی عرضه می‌شود.لپ تاپ فوق الذکر، 1499 دلار قیمت دارد و دلیل این قیمت بالا هم وجود کارت گرافیک GeForce GTX 1650 انویدیا، 16 گیگابایت رم دیفالت، خروجی Ethernet  و دو جای کارت حافظه خارجی است.The Notebook 7 Force لپ‌تاپی است  که برای تدوین فیلم و گیمینگ کاربرد دارد. ولی قیمت این محصول نسبت به دیگر مدل‌های مشابه در بازار، بسیار گران‌تر است. لپ‌تاپ‌هایی با این قابلیت‌ها در بازار، حدودا 1000 دلار هستند. به علاوه، باتری این مدل نسبت به مدل‌های مشابه کوچک‌تر است.

منبع

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا