پوشیدنی هوشمند

سامسونگ عرضه دستبند گلکسی فیت را آغاز کرد

شرکت سامسونگ به تازگی از عرضه جدیدترین محصول پوشیدنی خود یعنی دستبند گلکسی فیت در برخی از کشورها خبر داد.

اگر خاطرتان باشد، سامسونگ در اوایل سال جاری میلادی از دو محصول پوشیدنی رونمایی کرد که یکی از آن‌ها، دستبند گلکسی فیت نام داشت. همانطور که از نام این محصول پیداست، گلکسی فیت به منظور ردیابی و ثبت اطلاعات مربوط به سلامتی و به اصطلاح، فیتنس طراحی شده است.

این دستگاه می‌تواند برای آن‌هایی که به دنبال پایش فعالیت‌های فیزیکی خود هستند و نیازی هم به تمامی ‌قابلیت‌های یک ساعت هوشمند ندارند، گزینه مناسبی برای خرید باشد.

در همین رابطه، امروز سامسونگ عرضه دستبند گلکسی فیت را در برخی از از کشورهای آغاز کرد و قرار است به‌زودی در سایر بازارهای جهانی نیز عرضه شود. از جمله این کشورها می‌توان به ژاپن، اسپانیا و کره جنوبی اشاره کرد.

این دستبند با قیمت 90 یورو به فروش خواهد رفت که آن را به یکی از مقرون‎‌ به‌صرفه‌ترین محصولات کلاس خود تبدیل می‌کند. برای آن‌هایی که آشنایی چندانی با این محصول ندارند باید بگوییم که همانند مدل‌های گلکسی اس 10، دستبند گلمسی فیت نیز در دو نسخه عرضه خواهد شد.

قیمت نسخه معمولی برابر با 90 یورو و بهای مدل ارزان‌تر نیز برابر با 40 یورو تعیین شده است. بسیاری از ویژگی‌های مربوط به ردیابی وضعیت سلامتی در این دو دستبند یکسان است. هر دو نسخه از استانداردMIL-STD-810G بهره می‌برند که از مقاومت محصول در برابر ضربات و خط‌وخش حکایت دارد.

تفاوت اصلی میان این دو مدل در ابعاد نمایشگر و ظرفیت باتری آن‌ها نفته است. جایی که مدل معمولی به یک باتری 120 میلی آمپری مجهز شده و مدل کوچک‌تر یک باتری 70 میلی آمپری را در دل خود جای داده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا