ترجمه شدهگوگل

تماشای حیوانات در ابعاد واقعی با قابلیت AR گوگل

تماشای حیوانات سه بعدی گوگل در ابعاد واقعی از طریق سرچ

با گسترش روز افزون تکنولوژی، شیوه‌های یادگیری و آموزش نیز دستخوش تغییر شده‌اند. مثلا تکنولوژی واقعیت افزوده، این روزها برای آموزش دربارهحیوانات کاربرد پیدا کرده است.

این روزها که بسیاری از بچه‌ها(و حتی بزرگسالان) مجبور شده‌اند داخل خانه بمانند، قابلیت جدید گوگل می‌توانند روشی سرگرم کننده برای آموزش محسوب شود.

برای اینکه نسخه سه بعدی حیوانات را ببینید، باید نام حیوان را به انگلیسی در صفحه سرچ گوگل، جستجو کنید.

تماشای حیوانات در ابعاد واقعی از طریق سرچ گوگل

 

در زیر نتایج نمایش داده شده در صفحه گوگل و در زیر توضیحات Wikipedia در مورد حیوان مد نظر، عبارت «تماشا به حالت سه بعدی-view in 3D» را می‌بینید که داخل کادر کوچکی قرار گرفته و در توضیحات نوشته شده: پاندا را ابعاد واقعی ببینید-“Meet a life-size giant panda up close».

به روی عبارت view in 3D کلیک کرده و بعد گزینه « تماشا در مکان شما- view in your space» را انتخاب کنید تا خرس پاندای مجازی را در اتاق خود مشاهده کنید. داخل کادر نمایش داده شده، اطلاعاتی در مورد رده دسته بندی حیوان مد نظر، نام علمی، متوسط عمر، سرعت، قد،رژیم غذایی و دیگر جزئیات ارائه شده است.

تماشای حیوانات در ابعاد واقعی از طریق سرچ گوگل

برای استفاده از قابلیت حیوانات سه بعدی گوگل باید اجازه دسترسی گوگل به دوربین دستگاه خود را بدهید تا پاندا بتواند در محیط اطراف شما قرار گیرد.

البته فعلا تعداد حیواناتی که از طریق این قابلیت قابل نمایش هستند، زیاد نیست اما شیر، کوسه، ببر، چیتا، سگ و گربه جزو آنها هستند.

تماشای حیوانات در ابعاد واقعی از طریق سرچ گوگل

منبع

نوشته های مشابه

‫33 دیدگاه ها

  1. سلام من نازنین جون هستم ۱۰ ساله از کرج
    من گوشیه خودم سامسونگ هست گوشیه مامانم اپل گوشیه داداشمم سامسونگ و بابا مم سامسونگه ولی برای همه این اپلیکیشن اومد ولی برای من نیومد🥺🥺🥺من گوشیم سامسونگ ی من با داداشم فرقی نداره فقط مال اون ۴مدل بالا تره اگه میدونی من باید چجوری وارد این اپلیکیشن بشم
    ممنون میشم اگه بگید

  2. با سلام گوشی من هم سامسونگ هستش و برای من فعال نمیشه اما فکر میکنم یک برنامه هست به نام Google services for ar رو باید روی گوشی تون نصب کنید تا مشکل حل بشه. چون این برنامه به شما این امکان رو میدهد تا عکس های سه بعدی رو ببینید البته حرفه من کامپیوتر نیست فقط در حد اطلاعاتی که داشتم عرض کردم شاید مشکل حل بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا