استارتاپ

قطع همکاری گروه مالی فیروزه با ایده هاب

گروه مالی فیروزه می‌گوید به همکاری با ایده هاب پایان داده است.

در خبری که این گروه در اختیار آی تی ایران قرار داده آمده است که در سال 97 این گروه همکاری تجاری دو جانبه‌ای را با سامانه تامین مالی جمعی ایده هاب آغاز کرد. در آین همکاری مقرر شد سامانه ایده هاب در قالب بستر اجرایی و گروه مالی فیروزه در جایگاه نهاد مالی معتمد بازار سرمایه در راستای تسهیل اخذ مجوزهای قانونی، نظارت بر رعایت مقررات با سازمان بورس با یکدیگر تعامل کنند.

به گزارش گروه فیروز با توجه به تلاش برای گسترش فعالیتهای مالی شرکت ایده هاب و تمایل به حضور این شرکت در حوزه های دیگر تامین مالی که در تضاد منافع مستقیم میان این طرفین این همکاری را فراهم نموده گروه مالی فیروزه اعلام میکند که ادامه این همکاری امکان پذیر نیست  و دو شرکت هیچ گونه همکاری تجاری یا رابطه سهامداری و شراکت با یکدیگر ندارند.

این بیانیه می‌افزاید : به رغم پایان این همکاری گروه مالی فیروزه به ادامه حمایت های خود از تمامی مجموعه های فعال در زیست بوم استارتاپی کشور خواهد پرداخت.

گروه فیروزه در سال 1384 با هدف جذب سرمایه گذاران خارجی در حوزه های مشاوره تامین مالی مدیریت سرمایه گذاری وارایه خدمات کارگزاری تاسیس شد.

در این  اطلاعیه آمده است که گروه فیروزه به عنوان مشاور مالی، سهامدار و سرمایه‌گذار در نمونه‌ةای موفق کسب وکارهای نوپای ایرانی همچون سرآوا ، اسنپ، شیپور و الوپیک فعال بوده است.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا