موبایل

خیز شیائومی ‌برای تسلط به بازار گوشی از طریق مدل‌های سری ردمی

لو ویبینگ، مدیرعامل شیائومی طی مصاحبه‌ای از تصمیم این شرکت برای گسترش سلطه خود بر بازار گوشی‌های هوشمند از طریق مدل‌های سری ردمی‌ خبر داد.

شیائومی که هم‌اکنون سهم عمده‌ای از بازار چین را در اختیار دارد، برنامه‌هایی هم به بازارهای بین‌المللی دارد. لو ویبینگ اخیرا در مصاحبه‌ای جزییاتی را در خصوص طرح‌های این شرکت برای تسلط بر بازارهای جهانی افشا کرد.

وی گفت که در طی دو سال اخیر، مدل‌های سری ردمی‌ این شرکت در کشور هند با استقبال خوبی از سوی خریداران همراه شدند. این گوشی‌ها هم‌اکنون با 10 درصد فروش بیشتر، بالاتر از شرکت سامسونگ قرار دارند.

شیائومی قصد دارد با سرمایه‌گذاری‌های بیشتر، سهم بیشتری از بازار گوشی‌های هوشمند را از آن خود کند و به سهم 50 درصدی از بازار هند دست یابد. در حال حاضر، 29 درصد از بازار اسمارت‌فون‌های هند در اختیار شیائومی است و دستیابی به این عدد، کمی‌خوش‌بینانه و البته سخت به نظر می‌آید.

گفتنی است هم‌اکنون هفت گوشی از ده گوشی برتر و پرفروش در هند از تولیدات شرکت شیائومی هستند. این شرکت همچنین چند هفته پیش اعلام کرد که بیش از 2 میلیون نسخه از گوشی ردمی‌نوت 7 را طی دو ماه به فروش رساند.

شیائومی و ردمی‌ نگاهی نیز به بازارهای خارج از آسیا دارند. در اروپا، شیائومی پس از سامسونگ، اپل و هوآوی به عنوان چهارمین شرکت برتر از لحاظ میزان فروش شناخته می‌شود. اما این شرکت امیدوار است که بتواند با سرمایه‌گذاری بیشتر روی مدل‌های سری ردمی‌سهم بیشتری از این سفره را به خود اختصاص دهد.

شیائومی همچنین در راستای هدف توسعه حضور خود در بازارهای بین‌المللی، از سال 2019 عرضه گوشی‌های خود در مناطقی همچون آمریکای لاتین، شرق آفریقا، آفریقای مرکزی و آفریقای غربی را آغاز کرده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا