موبایل

گوشی میزو 16Xs مجهز به دوربین سه‌گانه معرفی شد

شرکت چینی میزو ساعاتی پیش از اسمارت‌فون جدید خود به نام میزو 16Xs پرده برداشت. محصولی که این سوال را در ذهنتان بوجود می‌آورد که چرا باید برای خرید یک گوشی، چیزی حدود هزار دلار پرداخت کرد در صورتی که می‌توان به یک سوم این مبلغ، محصولی با مشخصاتی تقریبا مشابه را خریداری کرد؟

دستاورد جدید مهندسان میزو به یک نمایشگر 6.2 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز شده و که در دل این نمایشگر، حسگر اثر انگشت تعبیه شده است.

نسبت نمایشگر به بدنه میزو 16Xs برابر با 90.29 درصد عنوان شده است. دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی این گوشی نیز در حاشیه بالایی بدنه تعبیه شده و در قسمت پشتی نیز شاهد بکارگیری آرایشی از سه دوربین هستیم.

این دوربین به گونه‌ای طراحی شده که سنسور نخست از رزولوشن 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد و از نوع S5KGM1 ساخت مهدنسان شرکت سامسونگ است. سنسور دوم نیز 8 مگاپیکسلی و از نوع فوق عریض بوده و سنسور سوم نیز 5 مگاپیکسلی و برای عمق‌بخشی به تصاویر انتخاب شده است.

سنسور فوق عریض این دوربین قادر است میدان دیدی تا 118.8 درجه‌ای و فاصله کانونی 13 میلیمتری را پشتیبانی کند. و اما در خصوص سایر مشخصات این گوشی باید گفت که میزو 16Xs از پردازنده اسنپدراگون 675 به همراه حافظه رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی بهره می‌برد.

ظرفیت باتری این گوشی برابر با 4000 میلی آمپر عنوان شده و از فناوری شارژ سریع 18W نیز پشتیبانی می‌کند. ناگفته نماند که این گوشی در دو مدل عرضه می‌شود به طوری که نسخه مجهز به حافظه 64 گیگابایتی نیز برای علاقمندان عرضه خواهد شد.

اندروید 9 پای به همراه رابط کاربری Flyme OS 7 نرم افزار این گوشی را تشکیل می‌دهند. طبق گفته میزو، این محصول در چهار رنگ مشکی، آبی، نارنجی و سفید روانه بازار خواهد شد. قیمت مدل مجهز به رم 6 و حافظه 64 گیگابایتی برابر با 245 دلار و مدل مجهز به رم 6 و حافظه 128 گیگابایتی برابر با 298 دلار تعیین شده است.

مرتبط:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا