موبایل

گوشی Oppo Reno از 13 خرداد در امارات عرضه می‌شود

در حالی که نسخه استاندارد گوشی از اوپو رینو  ( Oppo Reno ) مدتهاست در امارات متحده عربی در دسترس است اما مدل با قابلیت‌تر این گوشی یعنی Oppo Reno 10x که دارای زوم هیبریدی است از 13 خرداد در این کشور در دسترس است.

این گوشی فقط با یک مشخصات عرضه می‌شود و آن  8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی است  و قیمت آن هم 3،299 درهم است.

این گوشی در دو رنگ اقیانوس سبز و جت بلک هستند.

مشخصات Oppo Reno 10x Zoom

Oppo Reno 10x Zoom دارای یک صفحه نمایش 6.6 اینچی Full HD + (2340 x 1080) AMOLED بدون هیچ برشی برای ناچ یا حاشیه بالایی است .

این موضوع باعث شده که 93.1٪ پنل به صفحه نمایش اختصاص داشته باشد و نسبت صفحه نمایش هم 19.5:9 است.

این صفحه نمایش طیف گسترده ای از رنگ های DCI-P3 را پشتیبانی می کند و همین کیفیت تصویر را روی آن بسیار بالا برده است.

صفحه نمایش گوشی با یک لایه Gorilla Glass 6  اضافه حفاظت شده است. این گوشی همچنین دارای سنسور اثر انگشت در داخل صفحه است.

Reno 10x Zoom دارای پشت شیشه ای است.

این گوشی از چیپ ست Qualcomm Snapdragon 855 با یک پردازنده هشت هسته ای و Adreno 640 به عنوان GPU ساخته شده است. این با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی همراه با اسلات کارت microSD همراه است تا ذخیره سازی تا 256 گیگابایت افزایش یابد.

این گوشی  Android 9.0  را بر پایه  ColourOS 6 روی خود دارد.

Oppo Reno 10x Zoom دارای یک مجموعه سه دوربینی است که شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی اولیه با یک دیافراگم f / 1.7، یک لنز ثانویه 13 مگاپیکسل است که از زوم اپتیکال 5 برابر و دوربین زاویه فوق العاده 8MP با دیافراگم f / 2.2 پشتیبانی می کند. دوربین اصلی از PDAF و فوکوس اتوماتیک لیزر همراه با لرزش‌گیر (OIS) پشتیبانی می کند.

دوربین 16 مگاپیکسلی خود را در یک ماژول مجهز قرار داده است که هنگامی که دوربین جلویی فعال می شود باز می‌شود.

علاوه بر این، گوشی دارای بلندگوهای استریو با Dolby Audio، بلوتوث 5.0 و  USB Type-C است.

Oppo Reno 10x Zoom دارای باتری 4065 میلی آمپری است و از  شارژ سریع 20W از طریق آداپتور VOOC که در جعبه ارائه شده است، پشتیبانی می کند.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا