ترجمه شده

پردازنده های نسل سوم AMD Ryzen از 7 ژوئیه خارج خواهند شد

در Computex 2019، AMD 50 ساله خود را جشن می گیرد و پردازنده های نسل سوم AMD Ryzen را معرفی کرده و ناوی کارت گرافیک

AMD اولین کنفرانس Computex خود را داشت، و در نهایت اعلام کرد که ما همه چیز را می دانیم: نسل سوم AMD Ryzen پردازنده ها این تراشه ها، بر اساس یک فرآیند تولید 7nm Zen 2، تعداد هسته ای بالاتری را به دست می آورند، سرعت های ساعت سریع تر و راندمان بیشتر برق را می دهد.

پردازنده AMD Ryzen نسل سوم با AMD Ryzen 7 3700X با 8 هسته و 16 نخ، با یک افزایش 4. 4 گیگاهرتز و حافظه 36 مگابایتی با یک TDP 65W آغاز خواهد شد.

AMD این ریزن 7 3700X را به دست آورد و آن را در مقابل Core i7-9700K Intel Cinebench R20 خالی کرد، جایی که تراشه Team Red به 28 درصد بیشتر رسید.

بعد از آن AMD ریزن 7 3800X را معرفی کرد و آن را در برابر Core i9-9900K در Battlegrounds PlayerUnknown، جایی که آن تقریبا یکسان انجام شد. ما اطلاعات قیمت گذاری را دریافت نکردیم، اما مطمئن هستیم تراشه AMD ارزان تر از ارائه اینتل خواهد بود.

در نهایت، AMD ریزن 9،3900X را با 12 هسته و 24 نخ و یک بار افزایش 4.6 گیگاهرتز برای اولین بار در بازار اصلی عرضه کرد. این تراشه، در مقایسه با پردازنده Intel Core i9-9920X در Blender، به نصف قیمت 18 درصد سریعتر بود.

به علاوه، تمام این تراشه ها، قابلیت افزایش 15٪ به IPC (دستورالعمل در هر ساعت) را دارند.

این سرعت بهبود یافته و IPC افزایش عملکرد وعده داده شده را نه تنها برای محاسبات عمومی، بلکه ممکن است در حین کار با بهترین پردازنده های بازی، در صورتی که معیارهای AMD بتوانند مورد اعتماد قرار گیرند، واقعا تخت اینتل را می گیرند. پردازنده های نسل سوم پردازنده AMD Ryzen نیز برای اولین بار برای پشتیبانی از PCIe 4.0 خواهند بود.

همه این پردازنده ها در تاریخ 7 ژوئیه در دسترس خواهند بود. همچنین 329 دلار برای AMD Ryzen 7 3700X، 399 دلار برای Ryzen 7 3800X و 499 دلار برای Ryzen 9 3900X، تنظیم می شود.

AMD Navi در اینجا نیز هست

اما AMD بیش از پردازنده ها را تولید می کند و کارت های گرافیکی جدید نیز وجود دارد. AMD در نهایت کارت گرافیک Navi خود را معرفی کرد، خانواده Radeon RX 5000، که توسط RX 5700 ساخته شده است، انویدیا تورینگ در وسط محدوده

مدل AMD RX 5700 در ماه ژوئیه راه اندازی خواهد شد و در حالی که ما هیچ مدل خاصی را نمی بینیم، می دانیم که اطلاعات بیشتر در مورد Navi در E3 2019. ما مطمئن هستیم که اطلاعات دقیق تر قیمت گذاری و انتشار اطلاعات در نمایش بازی های غول پیکر را دریافت خواهیم کرد.

AMD Navi به درستی در مقابل Nvidia GeForce RTX 2070. AMD یک تست عجیب و غریب را اجرا کرد که در آن نه تنها RTX 2070 را ضرب و شتم کرد، بلکه همواره توانست بالاتر از 100 فریم در ثانیه باقی بماند.

ما قبلا می دانستیم که AMD Navi قادر به عرضه PlayStation 5 خواهد بود، اما اگر PS5 بتواند بر روی RTX 2070 برود، می تواند بازی اصلی بومی 4K را به جریان اصلی تبدیل کند. این به این دلیل است که به لطف معماری RDNA کوچکتر 7nm، AMD قادر به ارائه سرعت سریعتر ساعت بدون افزایش مصرف انرژی است.

این معماری RDNA جدید GCN و یا گرافیک هسته بعدی را به موفقیت می رساند و تا عملکرد 1.5 برابر بیشتر در هر وات ارائه می دهد. GPU نشان داده شده توسط AMD مدیر کل لیسو سو بسیار کوچک بود، اما قطعا به نظر می رسد آن را به برخی از عملکرد ضعیف – احتمالا به لطف سازگاری جدید PCIe 4.0، منحصرا برای سیستم عامل های AMD.

این GPU ها از اولین کارت گرافیک 7nm gaming، Radeon VII می آیند و در حالی که کاملا قدرتمند نیستند (و احتمالا نه گران است)، AMD Navi و AMD Radeon RX 5700، از همان مسیر پیروی می کنند.

با این حال، در نظر داشته باشید که این معیارها و اظهارات عملکرد توسط AMD کنترل شده است، اما ما قطعا این پردازنده های گرافیکی را در زمان آزمایش در ماه جولای عرضه می کنیم.

اتمام همه TechRadar Computex 2019 پوشش ما در تایپه زندگی می کنیم تا تمام خبرهای شکستن محاسبات و راه اندازی های آن را به همراه داشته باشید، به علاوه بررسی های همه جانبه از لپ تاپ های جدید و دسکتاپ به اجزای قدرتمند جدید و تظاهرات اورکلاک وحشی.

منبع

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا