استارتاپ

سوقصد به اسنپ شناسایی شد

موضوع پیامک‌های ناخواسته که طی چند روز اخیر برای برخی مشترکان اسنپ ارسال شده بود حالا منجر به انتشار بیانیه‌ای از سوی این شرکت شده است بیانیه‌ای که اسنپ می‌گوید یک سوقصد بوده است.

اسنپ در بیانیه‌ای که در اکانت توییتر این شرکت منتشر شده می‌نویسد:‌ ضمن عذرخواهی مجدد بابت نگرانی ایجاد شده در برخی از کاربرانمان به دلیل دریافت پیامک ناخواسته‌ای با محتوای رمز یکبار مصرف و همچنین تاخیر در پاسخگویی توضیحات زیر ارایه می‌شود :‌

تیم امنیت اطلاعات اسنپ موفق به شناسایی یک سوقصد شده و در همان دقایق اولیه اقدمات لازم برای مقابله با آن آغاز شده است. در حال حاضر شبکه به طور کامل تحت کنترل است با وجود این در تلاش برای حل دائمی این موضوع هستیم.

به همراهان همیشگی اسنپ اطمینان میدهیم که در هیچ مقطعی خطری متوجه اطلاعات شخصی کاربران نبوده است. چراکه رمزهای یکبار مصرف به تلفن همراه کاربران واقعی فرستاده شده ، نه سواستفاده گران. بنابراین اطلاعات کاربران در امنیت کامل است و یک مجموع سازوکار بسیار قوی از آن محافظت می‌کند.

اسنپ پس از آن به کاربران پاسخ داد که طی روزهای اخیر گزارشهای متعددی مبنی بر ارسال پیامک کد ورود به برنامه برای کاربران ارسال شد بدون آنکه آنها چنین درخواستی داده باشند.

این مطلب به روز می‌شود

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا